پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1403 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 149918

پیام حجت الاسلام موحد خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر کشور/کارگروه ویژه ای برای حفاظت از جنگل های زاگرس تشکیل گردد

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص آتش سوزی های اخیر با صدور پیامی خطاب رئیس‌جمهور و وزیر کشور نوشت.

صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص آتش سوزی های اخیر با صدور پیامی خطاب رئیس‌جمهور و وزیر کشور نوشت:

هر بار که گوشه ای از زاگرس مادر طبیعت فلات ایران می‌سوزد، گوشه ای از وجود ما را با خود می‌سوزاند،

از رئیس‌جمهور عادل و وزیر محترم کشور می‌خواهم ، برای نجات جنگل های زاگرس که خود همانند مادری فداکار ایران را در آغوش گرفته و سندی است برای نخستین تمدن بشریت و شجاعت دلیرمردان این مرز و بوم در مقابل دشمنان از اسکندر تا صدام ملعون ،نهایت همت را به کار گیرند تا تدابیر و امکانات لازم جهت برون‌ رفت و اقدام فوری مهار آتش به عمل آید تا دیگر شاهد این بحران ها نباشیم.

پیشنهاد می‌دهم با توجه به اینکه جنگل‌های زاگرس با گستردگی در ۹ استان کشور با ۶ میلیون هکتار مساحت،و اینکه ۴۰ درصد جنگل‌های ایران را تشکیل می‌دهند ،کارگروه یا ستاد ویژه ای ذیل سازمان مدیریت بحران کشور برای حفاظت از این میراث گرانبهای کشور و حتی فلات ایران تشکیل گردد.

از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور می‌خواهم تا با دعوت از شرکت های فناور و دانش بنیان و جامعه نخبگان نیز به دنبال ایده ها و راهکارهای خلاقانه یا مهار بحران جنگل‌های کشور باشید

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت