پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1403 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 149985

مسیر مرگبار “پل‌کلو” سی‌سخت عاقبت ایمن شد+تصاویر

مسیر مرگبار “پل‌کلو” سی‌سخت عاقبت ایمن شد+تصاویر و فیلم

به گزارش  صدای جنوب مسیر حادثه ساز و مرگبار پل‌کلو سی‌سخت که در چند روز اخیر منجر به وقوع ۲ فقره تصادف و فوت چند نفر از هم‌وطنان شده است امروز ۲۵ شهریور ماه با نیوجرسی ایمن سازی شد.
فرماندار دنا گفت: با توجه‌ به وقوع دو فقره تصادف در چند روز اخیر و تصادفات دیگر در چندین سال اخیر در جاده سی‌سخت به یاسوج در محدوده پل کلو که منجر به فوت چند نفر از هم‌وطنانمان شده است، این مهم در دستور کار قرار گرفت.
وی کفت: موضوع بلافاصله با دستگاه قضایی، پلیس‌راه، راهداری حمل نقل جاده‌ای مطرح شد که در بازدید
میدانی مصوب گردید که طی، دو سه روز آینده این مسیر با نیوجرسی ایمن‌سازی شود و بقیه نقاطی که امکان حادثه وجود دارد خاکریزی شود که خوشبختانه پس از ۲۴ ساعت از مصوبه این مهم محقق گردید و امروز شاهد ایمن‌سازی این نقطه مرگبار با نیوجرسی هستیم.
شعبانی گفت: در بازدیدی که امروز در حین نصب نیوجرسی‌های این مسیر داشتیم مقرر شد با توجه‌ به وجود تابلوهای هشدار دهنده قبلی مجدداً تابلوهای راهنمایی‌ورانندگی و هشدار دهنده جدید در این مسیر نصب گردد تا به ایمنی این مسیر افزوده گردد که جا دارد از مجموعه راهداری استان و شهرستان که به‌صورت ضرب‌الاجل این مهم را در دستور کار قرار دادند تشکر ویژه داشته باشم.
شعبانی گفت: انتظار می‌رود مردم با سرعت مطمئنه و دقت بیشتر در جاده‌های کوهستانی تردد کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت