پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 شهریور 1403 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 150014

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

در هفته دفاع مقدس ۵۰۰برنامه در کهگیلویه اجرا می‌شود

سید اصغر پوربهشت امروز در شورای اداری کهگیلویه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۰۰برنامه در قالب ۵۰عنوان در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

صدای جنوب:

سید اصغر پوربهشت امروز در شورای اداری کهگیلویه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۰۰برنامه در قالب ۵۰عنوان در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، سرکشی از خانواده شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، تجدید بیعت با شهدا، اردوهای جهادی و توزیع نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند را از برنامه‌های در نظر گرفته شده اعلام کرد.

وی خواستار فضاسازی شهری و اداری متناسب با دفاع مقدس شد و افزود: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در همه مدارس روایتگر دفاع و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت برای نسلی باشیم که به اقتضای سنی جنگ را درک نکرد.

دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس در پاسخ به چرایی مقدس شدن دفاع تصریح کرد: هدف صدام از حمله به ایران درباره زمانی صرفا تسلط بر اروند رود و خوزستان نبود بلکه هدف نابودی نظام نوپا و جلوگیری از صدور انقلاب بود.

وی با بیان اینکه انقلاب مانند عطر گلهای بهاری مسیر خود را پیدا می کند و به آزادگان می‌رسد،افزود: به تأسی از مکتب عاشورا پیروز شدیم و دفاع ما مقدس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از همکاری همه کسانی که در اجرای برنامه‌های در راستای کنگره ملی شهدا و نیز مواکب اربعین نقشی داشتند قدردانی کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت