پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1403 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 150053

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

فرجامی تلخ برای قاچاقچی لوازم جانبی موبایل/جریمه، تاوان شرکت گرانفروش

صدای جنوب: فرجامی تلخ برای قاچاقچی لوازم جانبی موبایل مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه ۹ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم جانبی موبایل خبر داد. به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج به پرونده قاچاق […]

صدای جنوب:

فرجامی تلخ برای قاچاقچی لوازم جانبی موبایل

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه ۹ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم جانبی موبایل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج به پرونده قاچاق لوازم جانبی موبایل به ارزش هفت میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط محموله کشف شده، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از کشف تخلف، گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه، تاوان شرکت گرانفروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت چهار میلیارد ریالی شرکت پخش مواد غذایی به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: پرونده تخلف شرکت پخش مواد غذایی به دلیل گرانفروشی شکر در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی شرکت متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لقمانی گفت: شعبه پس از رای صادره قطعی و ارجاع به اداره ابلاغ و اجرای احکام تعزیرات یاسوج با پیگیری جریمه وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با گزارش بازرسان سازمان جهاد کشاورزی پیرامون گرانفروشی شکر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت