پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1403 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 150074

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خبر داد:

برگزاری بیش از ۸۱ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از برگزاری بیش از ۸۱ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده خبر داد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از برگزاری بیش از ۸۱ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده خبر داد.

روح‌الله ویسی در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما سرشار از رشادت‌ها و الگو‌های کم‌نظیر بشری است که باید نسبت به ترویج و انتقال این حماسه‌ها به نسل جدید و جوان با روشنگری و بصیرت‌افزایی منتقل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۸۱ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، زنگ ایثار و مقاومت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و امام‌جمعه، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روز ۴مهرماه و برگزاری یادواره شهدا از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان لنده است.

ویسی در ادامه تأکید کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری نمایشگاه طرح اسوه و برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم و ویزیت رایگان رزمندگان و ایثارگران شهرستان از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: همراهی و همکاری همه ادارات و نهادها در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌تواند به نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس کمک کند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت