پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1403 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 150075

برگزاری باشکوه کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد آمریکارا عصبانی کرد/سردار حمیدخرمدل تحریم شد

وزارت خزانه‌داری آمریکا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را به بهانه نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده و در این لیست ۱۲ نفر قرار دارد.

صدای جنوب:

به گزارش صدای جنوب به نقل از تسنیم؛ دفتر کنترل دارایی‌های خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۱۲ فرد ایرانی به اتهام آنچه نقض حقوق بشر خوانده شده، خبر داد.

طبق این بیانیه چهار نفر از فرماندهان سپاه تحریم شدند که نکته قابل‌توجه آن این است که نام سردار خرمدل فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد در آن قرار دارد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهار تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیرکل زندان‌های استان‌های ایران را تحریم کرده است.

نام چهار تن از فرماندهان تحریم شده سپاه به شرح زیر است: حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مصطفی بازوند فرمانده سپاه و نیروی مقاومت بسیج در استان مازندران شهر بابلسر، علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و سعید بهشتی راد معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم در استان کرمانشاه در این لیست قرار دارد

برپایه گزارش صدای جنوب، آگاهان سیاسی براین باورند برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد و تعریف کم سابقه سردار سلامی از کیفیت این کنگره وتقدیر ازسردلر خرمدل سبب عصبانیت آمریکا و تحریم سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان شده است.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت