پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1403 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 150089

چرایی تحریم دکتر حمبد خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از سوی آمریکا!

صدای جنوب: وزارت خزانه داری #آمریکا چهارشنبه ۲۸ شهریورماه سردار #حمید_خرم_دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد رو #تحریم کرد. این تحریم ابعاد مختلفی دارد که میطلبد مفصل به آن پرداخته شود اجمالا پنج نکته رو درباره چرایی تحریم دکتر حمید خرم دل یادآور می شوم؛ در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ دکتر حمید خرم دل با […]

صدای جنوب:

وزارت خزانه داری #آمریکا چهارشنبه ۲۸ شهریورماه سردار #حمید_خرم_دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد رو #تحریم کرد.

این تحریم ابعاد مختلفی دارد که میطلبد مفصل به آن پرداخته شود اجمالا پنج نکته رو درباره چرایی تحریم دکتر حمید خرم دل یادآور می شوم؛

در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ دکتر حمید خرم دل با تدبیر، #روشنگری و مردم داری باعث شد کمترین اغتشاش و خسارتی در سطح کهگیلویه و بویراحمد اتفاق بیفتد.

حضور پرشور و با شکوه مردم استان در مراسمات ملی و مذهبی از جمله
کسب رتبه برتر کشور توسط مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ و ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و میزان #مشارکت ۷۰ درصدی بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ باعث عصبانیت آمریکا شیطان بزرگ از مردم استان و فرمانده مردمی شد.

حضور فعال،پویا و #هوشمندانه سپاه فتح در خدمات رسانی به مردم استان به ویژه در ایام کرونا، زلزله سیسخت، تامین جهیزیه،تجهیز مدارس، برگزاری کنگره ملی شهدا و… باعث شد تا دکتر #حمید_خرم_دل در عمل ثابت کند که بزرگترین #مبارزه با آمریکا #خدمت به مردم است.

موفقیت و اثرگذاری دکتر حمید خرم دل فرمانده جوان و خوشفکر در راهبری عرصه های مختلف عمرانی، امنیتی،فرهنگی، علمی و… مشخص است اما آنچه که بیش از همه شاخص ها مشهود و مهم تر است روحیه اجتماعی و #مردم_داری ایشان است که تصاویر ماندگاری در اذهان مردم استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر ثبت کرده است.

این تحریم ضمن اثبات دشمنی آمریکا با ملت، نشان داد که کارنامه و عملکرد سردار حمید خرم دل در مجموعه های مختلف مفید و ارزشمند بوده و می تواند با #مدیریت_کارآمد و تربیت نیروی مدیر در سطح ملی جریان ایجاد کند.

در پایان اینکه این تحریم محبوبیت و نفوذ دکتر حمید خرم دل را در ذهن ها و #دلها مردم ایران بیشتر خواهد کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت