پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1403 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 150101

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد

صدای جنوب: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت گردید. ابراهیم جانی نسب افزود در روز نوزدهم شهریور امسال، مجموعه همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد حسب وظیفه خود در حراست از انفال، جهت اجرای […]

صدای جنوب:

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت گردید.
ابراهیم جانی نسب افزود در روز نوزدهم شهریور امسال، مجموعه همکاران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد حسب وظیفه خود در حراست از انفال، جهت اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف ۱۶۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد حاضر شدند که حین اجرای حکم قلع و قمع، فردی از حاضرین در عرصه مذکور، به سمت یکی از جنگلبانان ما حمله ور شد و با پرتاب سنگ موجب مصدومیت جنگلبان گردید.
جانی نسب افزود جنگلبان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی اعزام و مشخص گردید متاسفانه وی دچار شکستگی از ناحیه دنده کمر و همچنین آسیب دیدگی از قسمت آرنج و سر شده است که مراحل درمانی ایشان در حال انجام می باشد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تصریح کرد همانگونه که دادستان جدید مرکز استان، در روز معارفه اعلام کرده بود، حمایت قاطعانه در برخورد با متعرضین به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست انجام داد و با پیگیری و حمایت جدی موسویان دادستان مرکز استان، فرد ضارب دستگیر و با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تآمین به لحاظ عجز از تودیع تآمین بازداشت گردید.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر چالش های فعالیتهای حفاطت از عرصه های طبیعی افزود به نیابت از مجموعه همکارانم در منابع طبیعی استان از دادستان محترم مرکز استان، جناب آقای موسویان و دستگاه قضایی تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم بتوانیم با همکاری و حمایت قاطعانه دستگاه قضا، حفاطت از طبیعت را بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت