پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1403 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 150108

دیدار فرماندار لنده با اهالی شهرک فجر+تصاویر

فرماندار و شهردار لنده با مردم شهرک فجر دیدار و گفتگو کردند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندار و شهردار لنده با مردم شهرک فجر دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا فرماندار لنده گفت: ما بی توجه به مشکلات شهرک ها نیستیم اما باید همه شهر را باهم ببینیم.

وی افزود : در طول این مدت حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های لنده هزینه شده است و در تمام حوزه ها از جمله راه ، برق ، مخابرات ، آموزش ، مبلمان شهری ، بهداشت و درمان و…کارهای خوب و کم نظیری صورت گرفته است.
جلال دانش گفت :در شهرک فجر مردم از نبود نانوایی رنج می بردند و برای تهیه نان باید هزینه زیادی میکردند و به مرکز شهر مراجعه میکردند ولی با پیگیری هایی که داشتیم توانستیم این مشکل را حل کنیم و یک نانوایی با کیفیت در این شهرک دایر کنیم.

فرماندار لنده در پاسخ به سوال یکی از شهروندان نسبت به نبود پارک و فضای سبز در شهرک فجر گفت : متاسفانه در شهرستان لنده زمین به اندازه کافی وجود ندارد ولی با این وجود پیگیری هایی انجام دادیم تا یک پارک حد فاصل مالملا و شهرک فجر احداث شود ولی متاسفانه با اتفاقی که برای رئیس جمهور شهید افتاد به مشکل برخوردیم و این کار بی نتیجه ماند.

جلال دانش در پاسخ به یکی دیگر از بانوان حاضر در این نشست نسبت به نبود دستگاه عابر بانک در شهرک فجر گفت : بانک نمیتواند در هر جا عابر بانک تعریف کند و این امر شخصی است اما شما میتوانید متقاضی شوید و مجوز را بگیرید ما هم کمک و برای شما تایید میکنیم که در این شهرک عابر بانک دایر شود.

دانش با اشاره به سوال یکی دیگر از مردم شهرک فجر نسبت به افزایش کرایه ماشین درون شهری گفت : افرایش کرایه درون شهری بر عهده شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه ها است که امسال هنوز افزایش کرایه نداشتیم.
وی با اشاره به افزایش کرایه ماشین بیرون شهری گفت : متاسفانه دست ما در این زمینه بسته است و طبق قانون رانندگان صنفی تشکیل و خود این صنف تصمیم گیر است که کرایه ها را افزایش بدهند با این وجود جلسه تشکیل دادیم با حضور مسئولین و نماینده اصناف ولی هیچ راهی نداشت و قانون دست ما را بسته است.

جلال دانش در پاسخ به سوال دیگری از مردم شهرک فجر نسبت به عدم روشنایی مناسب در بعضی نقاط و معابر شهرک سریع با تماس با رئیس اداره برق این موضوع را پیگیری و رئیس اداره برق اعلام کردند هر کجا که شهروند مشکل و نیاز باشد نسبت به روشنایی اقدام خواهیم کرد.

در قسمت دیگری از این دیدار مردمی ، شهردار لنده مهندس رنجبر در پاسخ به گلایه شهروندان نسبت به آسفالت نامناسب شهرک فجر گفت : بنده هم قبول دارم آسفالت این قسمت فرسوده شده است و قول می دهم که تا پایان سال این امر صورت بگیرد و شهرک فجر آسفالت شود.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت