پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1396 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 15521

غلام ایل نویی نیامد؛

ثبت نام بیش از حد بستگان ،مانع حضور غلام محمد اذربارگون در انتخابات شورای شهر دهدشت شد

غلام محمد اذربارگون به دلیل تکثر چهره های گمنام و ناشناخته ایل نویی در این دور ازانتخابات شورای شهردهدشت از حضور در این انتخابات خودداری وبادلنوشته ای از همه مردم قدردانی نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلام محمد اذربارگون به دلیل تکثر چهره های گمنام و ناشناخته ایل نویی در این دور ازانتخابات شورای شهردهدشت از حضور در این انتخابات خودداری  وبادلنوشته ای از همه مردم قدردانی نمود.

متن این دلنوشته که دراختیار پایگاه خبری صدای جنوب قرارگرفته بدین شرح است:

سلام

عرض ادب و احترام به محضر دوستان عزیزتر از جانم آنانیکه که واژه دوستی را به بهتر نحو ممکن ادا نموده اند در طول آشنایی و باهم بودن را.

خدا را شاکر هستم که افتخار آشنایی با شما عزیزان را به من عطا نمود. هیچ وقت تلاشهای صادقانه شما عزیزان را در مدت دوستیمان فراموش نخواهم کرد .

الحق و الانصاف در هیچ برهه ای یکقدم عقب نگذاشتید و بر پیمان دوستیتان همچون کوه استوار ماندید که این مایه افتخار است.
اما عزیزانم با توجه به برنامه ریزی چندین ماهه جهت شرکت در انتخابات شورای شهر که با حمایتهای صادقانه شما همراه بود و همیشه چه با پیام و چه تماس باعث دلگرمی در این مبارزه را فراهم مینمودید.

همانطور که خیلی از شما در جریان هستید متاسفانه به دلایلی که از کم و بیش در جریان هستید فضا برای کار و فعالیت بدلیل ثبت نام بیش از حد بستگان محدود شد و در این مدت بزرگان هر چه در چنته داشتند رو نمودن تا شاید فرجی حاصل شود و تا آخرین لحظات منتظر ماندم ولی فایده نداشت و بر خلاف میل باطنی ام به خاطر اینکه حداقل برای انتخاب مردم کمتر دچار شک و تردید شوند و وحدت و همدلی و…….. کمتر خدشه دار شود با عرض پوزش از همه شما خوبان بدون اطلاع وهماهنگی با شما با شرمندگی این تصمیم را گرفتم امیدوارم این رفیق و دوست کوچک خود را ببخشید.
از تلاشهای شما عزیزان در طول این چندین سال سپاسگذارم .امیدوارم که این حقیر را ببخشید.

با تقدیم احترام و عرض ارادت
کوچک شما عزیزان
غلام محمد آذربارگون

توضیح صدای جنوب:

*متاسفانه چندصباحی است که ایل بزرگ نویی به دلیل فقدان رهبری بزرگ و نبودریش سفیدان تاثیرگذار ویا عدم توجه به حرف انها عملا شاهدجولان وخودرایی افرادی شده که نه به  ابهت ایل نویی واقف هستند ونه به رخدادهای اینده و امیدواریم ان دسته ازشخصیت هایی که سکوت پیشه کرده اند تادیر نشده به خود ایند و جلوی این خودرایی ها و بلندپروازی های بی هدف بعضی از افراد تازه به دوران رسیده وناشناخته رابگیرند.

نظرات

  1. محمد گفت:

    تازه به دوران رسیده های همان کسانی میباشند که شکوفا خواهند شد وبه ایل نویی ابهت میدهند

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت