پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1395 ساعت 03:02:: شناسه خبر: 1553

به بهانه حساس ترین انتخابات تاریخ شهرستان بهبهان؛

اعتدال، شایسته سالارى توام با توسعه و پیشرفت شهرى با حمایت از دکتر محمودرضا ضرغامى

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

اگر هدف دلسوزان این شهر و دیار رنجور، ساماندهی اوضاع و کمک به پیشرفت شهر و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه آن است، با عنایت به اعتبار و تعاملی که دکتر محمودرضا ضرغامى با دولت، و مدیران برجسته دولت های سازندگی و اصلاحات دارد، می توانند مناسب ترین گزینه جهت رسیدن به این هدف بزرگ باشند.

یادداشت/

حضرت آیت الله خامنه ای :
در انتخابات با کرامت رفتار کنند همه؛چه آنهایی که نامزد می‌شوند، چه آنهایی که طرفدار آنهایند، چه آنهایی که مخالف با بعضی از نامزدها هستند. جناحهای مختلف کشور، بداخلاقی و بدگویی و اهانت وتهمت و این حرفها را مطلقاً راه ندهند. این از آن چیزهایی است که اگر پیش بیاید،دشمن از اوخوشحال میشود.

بسیارى از مشکلات کنونی بهبهان و کشور در عرصه مدیریتی و اجتماعی ریشه در فرهنگ بخصوص سیاسی، و عدم درک صحیح سیاست، از سوی سیاستمداران مدعی است، که گاها در خلأ فرهنگی، کورکورانه، یا غافل و بی تفاوت، هدفی، متفاوت از هدف و انتظارات مردم وجامعه رادنبال میکنند.

در ایام دولت اصلاحات، جناح مخالف با ترفند و کارشکنی و بداخلاقی های مکرر، سعی بر ناتوان و ناکارآمد نشان دادن دولت و تفکر اصلاح طلبی در حل مشکلات و اداره کشور نمودند، بی آنکه کمترین نگرانی ای از قربانی شدن مردم و بر باد رفتن سرمایه های مادی و معنوی، در این بداخلاقی ها و تمامیت خواهی شان به خود راه دهند.
جای بسی حیرت است که برخی مدعیان غوغاسالار سیاست، مبانی و چارچوب و مدیریت سیاسی را نمی شناسند و اما در راه تمنیات واغراض شخصی و جناحی خود، فرصت و سرمایه سوزی، وعقب ماندن و درماندگی را بر نظام و مردم تحمیل می سازند.

در زمان حاضر این تنش و تقابل های سیاسی و جناحی به بی سابقه ترین شکل خود رسیده، و دولت تدبیر و امید با توجه به مشکلات پیش رو و مهمترین چالش های داخلی و خارجى پس از انقلاب، می خواهد در کارزار نفسگیر انتخابات مجلس دهم، با تصاحب چشمگیر بیش از ۵۰ درصد از کرسی های مجلس، جریان غالبٱ تندروی مخالف دولت و برجام را در موضع ضعف و تسلیم قرار دهد.

با کشیده شدن انتخابات مجلس دهم به دور دوم و نزدیک شدن به آن، در اوج این تقابل، فضای تهمت و تخریب افراد رو به فزونی است و تخریب های بی مرز، همچون حمله به شخصیت های بزرگى درپایتخت وشهرستان ها چون منتخب اول تهران دکتر محمدرضا عارف، آیت الله سیدحسن خمینى ،دکتر زیباکلام و دکتر محمودرضا ضرغامى و همه چهره های شاخصی که حامی وی بوده و هستند، در رأس برنامه های جریان رقیب و استراتژی رسمی آنان قرار گرفته است.

در چنین وضعیتی، انتظار از ارگانهای نظارتی و در راس آنها شورای نگهبان، در قبال رشد فزاینده و نگران کننده این تخریب ها و بداخلاقی های انتخاباتی، این است که طبق فرمایشات مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری، مانع از آلوده شدن فضای سالم و پرشور انتخابات و تبدیل شدن آن به جولانگاهی برای عده ای انگشت شمار، که با لاف گزنده خدمت به مردم، رویکردی جز تشدید اختلافات قومی، جناحی و سیاسی ضد مردمی ندارند، بی آنکه توجه داشته باشند که باتوجه به شرایط حساس داخلی و بین المللی، بفرموده رهبر انقلاب، دامن زنندگان به بداخلاقی ها و تنش های سیاسی و قومیتی، خائن به نظام وانقلاب و مردم محروم هستند.

….در پایان شاید تأمل بر چند نکته که اتفاقا جزء اهداف اصلاح طلبانه است، خالی از لطف نباشد:

نکته اول ،اگر هدف جامعه اصلاح طلبی بهبهان، پیروزی نماینده ای همسو با دولت فعلی دولت مورد تایید بزرگان اصلاحات  است و هدف، انتخاب نماینده ای اثرگذار، که یار شاطر دولت باشد نه بار خاطر، آقای ضرغامى بعنوان کاندید مورد اجماع دولت و اصلاحات به استناد عملکردش در بزنگاه های حساس سیاسی و سوابق و توانایی های مدیریتی وی ، می تواند گزینه مطمئن و قابل اتکا باشد.

ثانیا،اگر هدف دلسوزان این شهر و دیار رنجور، ساماندهی اوضاع و کمک به پیشرفت شهر و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه آن است، با عنایت به اعتبار و تعاملی که دکتر محمودرضا ضرغامى با دولت، و مدیران برجسته دولت های سازندگی و اصلاحات دارد، می توانند مناسب ترین گزینه جهت رسیدن به این هدف بزرگ باشند.

و نهایتا اگر هدف، ایجاد تعامل و تفاهم در میان مجموعه مدیریت شهری و گام برداشتن به سوی اعتدال و شایسته سالاری و دوری جستن از حذف نخبگان است، شایسته است با توسعه فضای همدلی و تعاملات و ازخودگذشتگی، که در مدت اخیر ایجاد شده و همزمان با آن مطالبه و پیشنهاد برای رفع نقایص و کاستی های غیرقابل کتمان موجود، رسیدن به این هدف را میسر سازیم.

واما یادآور می شود که ذکر این نکات علیرغم اصرار بر نقد و نفی برخی بی اخلاقی های صورت گرفته، به هیچ وجه نفی کاندیدای محترم رقیب نیست بلکه تاکید بر این است که در شرایط فعلی و در فضای کنونی و با نیم نگاهی به ترکیب مجلس آتی، با انتخاب آقای ضرغامى می توان امید بیشتری به توسعه و خلق فرصت های تازه و بهره برداری از ظرفیت های عدیده بهبهان و آغاجارى و زیدون و تشان و منصوریه و دیگر نقاط حوزه انتخابیه” که معلول تعامل سازنده با دولت و مجلس است، داشت و با انتخاب دکتر ضرغامى به تحقق توسعه و دستاوردهای بی نظیر کمک نماییم.

امیرعلى کامیاب ،ویرایش(مهندس بهزاد همتى)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت