پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1396 ساعت 03:01:: شناسه خبر: 15803

نماینده کهگیلویه:

عروج دکتر ولوی ، جامعه ی هنری استان را عزادار نمود

خبر آمد شمع وجود دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل محیط زیست استان فارس واز چهره های ماندگار هنر و ادبیات ، به خاموشی گرایید و روح بلند آن هنرمندفرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و جامعه ی هنری استان را عزادار نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

در پی درگذشت مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس دکترحمزه ولوی ،سردارهاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادرنمودند.

متن پیام بدین شرح است:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»
« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب خدمت وهنر پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد شمع وجود دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل محیط زیست استان فارس واز چهره های ماندگار هنر و ادبیات ، به خاموشی گرایید و روح بلند آن هنرمندفرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و جامعه ی هنری استان را عزادار نمود.
آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی ،مدیریتی و هنری با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه خدمات و آثار هنری اش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار هست. و استاد از مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »
علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص جامعه ی هنری و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان چرام تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت