پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1396 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 16339

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد:

مدیران به دور از قومیت گرایی و سیاست بازی آستین همت را برای توسعه استان بالا بزنند

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحممد گفت:
ظرفیت سازی، هدایت و حمایت وظیفه مدیران برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای اداری گفت: ۲ سال از اعلام سیاست های اقتصاد مقامتی می گذرد و اکنون وقت آن است که عملکرد خود را در این زمینه اعلام کنیم.
به گزارش صدای جنوب،آیت الله ملک حسینی امروز با طرح این سوال که در اجرای برنامه ی اقتصاد مقاومتی دولت موفق بود و مجلس و قوه قضائیه هم توانسته اند با ارائه و اصلاح برخی قوانین مسیر را هموار کنند افزود: ظرفیت سازی، هدایت و حمایت وظیفه مدیران برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تحقق آن تنها با شعار میسر نمی شود بلکه نیازمند مسئولیت پذیری و عمل است.
نماینده ولی فقیه در استان رونق تولید را از سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: اگر باور داریم که گردش چرخ تولید و اشتغال از الزامات اقتصاد مقاومتی است باید زمینه سرمایه گذاری و امنیت روانی سرمایه گذاران را فراهم کنیم.
آیت الله ملک حسینی حمایت از تولید داخلی را از دیگر اولویت های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: باید با گفتمان سازی افکار عمومی را به تولید و مصرف کالاهای تولید داخل و مقابله با خرید کالاهای خارجی ترغیب کنیم.
وی با اشاره به اینکه دیگر وقت شعار گذشته از مسئولان خواست به دور از قومیت گرایی و سیاست بازی آستین همت را برای توسعه استان بالا بزنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت