پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1395 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 1683

باهنر:

داشتن شغل با درآمد مکفی حداقل حقوق شهروندی است

در تمام خانواده‌های ایرانی یک یا چند فرزند تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد، مشکلات اقتصادی مردم را عاصی کرده و این در حالی است که داشتن شغل با درآمد مکفی، حداقل حقوق شهروندی است که متأسفانه به دلیل اقتصاد نابسامان داخلی بسیاری از مردم به ویژه جوانان از آن محروم هستند.

به گزارش صدای جنوب وبه نقل ازخبرگزاری خانه ملت، محمدرضا باهنر شامگاه گذشته (سه‌شنبه) در مسجد بیت‌الأصغر شهرضا در جمع مردم، با توجه به نامگذاری سال ۹۵ تحت عنوان “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” با اشاره به بخش‌هایی از اوضاع منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: مهم‌ترین مزیت کشور ما بر دیگر کشورهای منطقه، امنیت پایدار آن است که مانع نفوذ جریان‌های خرابکاری به داخل کشور و یا انجام عملیات‌های تروریستی می‌شود.

وی اضافه کرد: در تمام خانواده‌های ایرانی یک یا چند فرزند تحصیل‌کرده بیکار وجود دارد، مشکلات اقتصادی مردم را عاصی کرده و این در حالی است که داشتن شغل با درآمد مکفی، حداقل حقوق شهروندی است که متأسفانه به دلیل اقتصاد نابسامان داخلی بسیاری از مردم به ویژه جوانان از آن محروم هستند.

نایب رئیس مجلی سورای اسلامی تصریح کرد: با وجود امنیت امکان استقرار سایر زمینه‌های پیشرفت و توسعه نیز در کشور وجود دارد، اما استمرار وضعیت موجود نیازمند همدلی و اتحاد دولت و مجلس و تبعیت آن‌ها از ولایت فقیه است.

باهنر گفت: بعد از مسئله امنیت، ما نیازمند تقویت ساختارهای اقتصادی هستیم، اما در این زمینه نباید بیش از حد به نیروهای خارجی وابسته باشیم، بعد از مسئله برجام و توافق هسته‌ای علی رغم افزایش صادرات نفت خام کشور از ۷۰۰ هزار بشکه به ۲٫۵ میلیون بشکه به علت افت قیمت نفت، درآمد ارزی کشور باز هم کمتر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت