پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1396 ساعت 05:02:: شناسه خبر: 17221

فرماندار کهگیلویه:

حضور و مشارکت مردم استمرار نظام را تضمین وتقویت می کند

پوزش گفت:مردم اولین و مهمترین رکن انتخابات هستند که به حاکمیت و نظام سیاسی معنا، مشروعیت و مقبولیت می دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت:در جهت اجرای انتخابات سالم و همه جانبه با استفاده از همه ابزارهای قانونی و صیانت از آرای مردم که حق الناس است تلاش خواهیم کرد.
به گزارش صدای جنوب،علی پوزش در نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت که با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و معاون فرماندار، اعضای هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات شورای شهر دهدشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشده بود با تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت هفته کار و کارگر و هفته معلم از مشارکت سیاسی به عنوان موضوعی مهم و اساسی یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی تجربه خوب و بسیار عمیقی در مردم سالاری داشته است و بر اساس حاکم بودن آنها ، مشروعیت و مقبولیت در جامعه مورد تأکید نظام و رهبری قرار گرفته است.

پوزش در ادامه ضمن بیان ارکان انتخابات گفت: مردم اولین و مهمترین رکن انتخابات هستند که به حاکمیت و نظام سیاسی معنا، مشروعیت و مقبولیت می دهند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به مزایای انتخابات تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم استمرار نظام را تضمین وتقویت می کند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه با تاکید بر رعایت قانون انتخابات گفت: کاندیداها از هرگونه تخریب، توهین، افترا و تهمت و هر گونخ اقدامی که شایستگی خود را زیر سوال ببرد پرهیز کنند و خارج از حدود و چهارچوب قانون اقدامی انجام ندهند.
وی افزود:اعضای شورای تأمین و مسئولین برگزاری ستاد انتخابات در شهرستان به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم است و ما به عنوان مسئول اجرای انتخابات وظیفه برگزاری انتخابات سالم و همه جانبه را داریم و با استفاده از همه ابزارهای قانونی که در اختیار داریم برای برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل تلاش می کنیم و از آرای مردم که حق الناس است صیانت خواهیم کرد.
برگزاری جلسات هماهنگی با هوادارن و توصیه اکید بر رعایت اصل اخلاق مداری، بیان برنامه ها، وعده ندادن خارج از حدود اختیارات از دیگر مواردی بود که توسط فرماندار بیان شد.
سپس اعضای محترم شورای تأمین شهرستان بررعایت اخلاق و حفظ نظم و داشتن سعه صدر و آرامش و پایبندی و تمکین به قانون و پرهیز از تبلیغات زودهنگام و پرهیز از توهین و تهمت و افترا و حفظ حرمت افراد و مردم تأکید نمودند.
در ادامه معاون فرماندار کهگیلویه ضمن گرامیداشت ایام ، با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک حرکت صوری و نمایشی نیست بلکه سرمایه بزرگی برای تداوم ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.
اسلام خسروی مقدم انتخابات را از مهمترین صحنه های سیاسی کشور دانست و گفت: انتخابات از شاخصه های مهم استقرار یک نظام مردم سالار در جامعه می باشد.
دبیر ستاد انتخابات شهرستان افزود: مشارکت سیاسی همواره نقش مهمی در برقراری امنیت، آرامش، رفاه، توسعه و ثبات سیاسی در کشور را ایفا می کند.
معاون فرماندار کهگیلویه با تأکید بر اینکه در این دوره انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود عنوان کرد که با پیاده شدن این شیوه برگزاری انتخابات تخلف و کم و کاستی های و نگرانی های دورهای گذشته داوطلبین به حداقل خواهد رسید .
معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث رعب و وحشت دشمنان نظام در راس آن ها استکبار جهانی شده و آنها از این نمایش قدرت در هراسند و با تمام قوا تلاش می کنند که انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.
وی ضمن قرائت قانون تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا، تاکید کرد کاندیداها از انجام هرگونه تبلیغاتی که باعث مسمومیت فضای انتخاباتی، تشویش اذهان عمومی و چالش در جامعه شود پرهیز و با رعایت اخلاق اسلامی حرمت خود و سایر کاندیداها را رعایت کنند.
وی با تاکید بر تعامل و سعه صدر از کاندیداها خواست به دور از هرگونه تخریب، ضمن اشرافیت و آگاهی از شهر و ظرفیت ها و پتانسیل های شهر، به بیان برنامه های خود بپردازند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خط قرمزها عبور نکنند.
وی همچنین با اشاره به فضای مجازی به عنوان یک روش نوین در تبلیغات انتخابات خواستار استفاده درست و قانونی کاندیداها از آن شد.

IMG_20170501_094956

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت