پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1395 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 1733

فرماندارشهرستان بهبهان:

امادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

انتخابات در ۹۱ شعبه شهری اعم از ۸۳ ثابت و ۸ سیار و ۴۴ شعبه روستایی که ۷ ثابت و ۳۷ سیار می باشد ، برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهبهان حسین ملک خدایی فرماندار این شهرستان با بیان این‌ که ۱۳۵  شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم انتخابات در شهرستان بهبهان و آغاجاری در نظر گرفته شده است ، گفت : ۲۷۰۰ نفر عوامل اجرایی ، ستادی ، نظارت ، بازرسی ، امنیتی ، رانندگان و خدماتی ، کنترل مراکز اخذ رای را به عهده دارند.

فرماندار بهبهان با بیان این‌که ۲۷۰۰ نفر عوامل اجرایی ، ستادی ، نظارت ، بازرسی و امنیتی ، رانندگان و خدماتی کنترل مراکز اخذ رای در روز ۱۰ اردیبهشت را به عهده دارند ، تصریح کرد : انتخابات در ۹۱ شعبه شهری اعم از ۸۳ ثابت و ۸ سیار و ۴۴ شعبه روستایی که ۷ ثابت و ۳۷ سیار می باشد ، برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که قریب به ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رأی در حوزه انتخابیه هستند ، ادامه داد : در مرحله اول انتخابات  ۱۰۵۱۵۵ نفر مشارکت داشتند که به سبب این حضور پرشکوه ، مردم شهرستان بهبهان بیش از ۶۸ درصد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری را رقم زدند.

ریس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان در پایان افزود : امکانات لازم برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهیاست. و هماهنگی های لازم بعمل آمده است و از همه مردم عزیز و شریف که در مرحله اول با مشارکت خود حماسه‌ ی بزرگی را خلق کردند برای حضور پرشکوه در مرحله دوم نیز دعوت بعمل می آید در خلق این حماسه ملی مشارکت چشمگیر داشته باشند و امیدواریم انتخاباتی پرشور و سالم را با تلاش مسولین و حضور مردم شاهد باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت