پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1396 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 17552

سهیلا جلودارزاده:

سلام بر گچساران زادگاه بزرگ معلم اصلاحات حاج بهرام تاجگردون و غلامرضا تاجگردون

کسانی که هشت سال تباهی و ظلم را تدارک دیدند الان در ستادهای انتخاباتی کدوم آقا جمع هستند؟رنگ عوض کردند مردم فریب نخورید.وقتی کلمات فریبکارانه از آنان می شنوید بدانید با قبلی مشترک هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سهیلا جلودارزاده  نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در حمایت از حجت الاسلام روحانی در  ستاد انتخاباتی خانه کارگر دکتر روحانی در شهر گچساران حضوریافت و سخنرانی کرد.

گزیده ای از سخنان سهیلا جلودارزاده در گچساران

? سلام بر گچساران زادگاه بزرگ معلم اصلاحات حاج بهرام تاجگردون و همچنین غلامرضا تاجگردون نماینده شریف مجلس شورای اسلامی.

?حدود چهل سال است که در کنار هم از سرزمین ایران حفاظت می کنیم و هشت سال تمام جهان با ما جنگیدند اما نتوانستند در راده مردم خللی ایجاد کنند.

? در زمان ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی،وی با نفت بشکه ای ۸ دلار سازندگی را آغاز و بسیاری از خرابه های زمان جنگ و کارخانجات آباد گردید.

? در دولت اصلاحات مردم برای ساختن یک کشور جهانی همت کردند و سید محمد خاتمی با نفت بشکه ای ۱۲ دلار کشور را در همه زمینه ها تعالی و ساخت و خبری از دزدی نبود و تمام بدهی های بین المللی کشور پرداخت گردید و صندوق ذخیره ارزی نیز با بیش از ۴۰ میلیارد دلار تحویل داده شد.

? در دولت مطلوب اصولگرایان ریال تا دو سوم بی ارزش شد و ثروت ملی به غارت رفت و هاشمی و خاتمی که با دست خالی کشور را ساختند و صندوق ذخیره ارزی را پر کردند دیدیم چگونه بر باد دادند.

? در سفری که به مشهد داشتم گزارش دادند که امروز بیشترین فساد در حاشیه و اطراف شهر مشهد است که این یک مصیبت است و این چه جریانی است که حاشیه شهرهای مقدس را آلوده کرده است؟

?مردم فریب این جریان را نخورید.آقای قالیباف آن ۴ درصد اقلیتی که سرمایه ملت را می برند آیا فرزندان هاشمی و خاتمی و اصلاح طلبان هستند؟مدیران چه کسانی هستند اینها همه قوم و خویش خودتان هستند.

?کسانی که هشت سال تباهی و ظلم را تدارک دیدند الان در ستادهای انتخاباتی کدوم آقا جمع هستند؟رنگ عوض کردند مردم فریب نخورید.وقتی کلمات فریبکارانه از آنان می شنوید بدانید با قبلی مشترک هستند.

? هر سه کاندید رقیب روحانی یکی هستند.نگذاریم خط رفاه طلبی در کشور ایجاد شود.روحانی برای ما یک شخص نیست بلکه یک راه است که کشور را می تواند به توسعه برساند و روحانی اگر موفق نشود خبری از توسعه نخواهد بود و سقوط در پیش است.

? طی یک توطئه چند نفر را آورده اند که انتخابات را به دور دوم بکشانند که ما نباید بگذاریم این اتفاق شکل بگیرد و همه بدانند وجود آنان برای پیشرفت کشور مضر است.

IMG_20170508_225313

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت