پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1396 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 17765

روحانی به خوزستان سفر می کند+جزئیات

کهرام عنوان کرد: پس از سخنرانی، روحانی در ملاقاتی خصوصی با آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار می‌کند و سپس عازم تهران می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان با اشاره به سفر دکتر روحانی در روز سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) به اهواز، گفت: سفر روحانی به خوزستان سفر تبلیغاتی است و در این سفر به سخنرانی در جمع مردم می‌پردازد.

به گزارش صدای جنوب،حمید کهرام  اظهار کرد: روحانی بعد از ظهر روز سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه وارد خوزستان می‌شود و با حضور در گلزار شهدا، به مقام شهیدان ادای احترام می‌کند.

وی با بیان این‌که سفر روحانی به خوزستان سفری تبلیغاتی است، افزود: ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه روحانی با حضور در میان مردم، به سخنرانی می‌پردازد و برنامه‌ها و اهداف دولت آینده را برای مردم تشریح می‌کند.

کهرام تصریح کرد: مراسم سخنرانی روحانی در شهرستان اهواز در پارک ساحلی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه با حضور در این پارک، از کاندیدای مورد علاقه خود حمایت کنند.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان با اشاره به این‌که روحانی در سفرهای تبلیغاتی خود به مراکز استان‌ها سفر می‌کند، گفت: با توجه به فشردگی برنامه‌ها امکان آن وجود ندارد تا به شهرستان‌های متفاوتی در هر استان سفر کند و به همین دلیل آقای روحانی در سفر به خوزستان، فقط در شهرستان اهواز حضور پیدا می‌کند.

کهرام عنوان کرد: پس از این سخنرانی، روحانی در ملاقاتی خصوصی با آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار می‌کند و سپس عازم تهران می‌شود.

وی با اشاره به این‌که روحانی قطعاً می‌تواند رای مردم خوزستان را به دست آورد، خاطرنشان‌کرد: با تمام نظرسنجی‌هایی که در استان انجام گرفته، روحانی قطعا می‌تواند رای مردم را به دست آورد و دارای رای بالایی در خوزستان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت