پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 17772

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد:

تاکتیک دولت تدبیر و امید بر اساس تعامل با دنیاست

وعده هایی که یکی دوتا از نامزدهای این دوره مطرح کردند از جمله افزایش یارانه ها تا سقف ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر یا ایجاد ۵ میلیون شغل برای یک سال باید با پشتوانه کار کارشناسی باشد و بیشتر شعار محور هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکتیک دولت تدبیر و امید بر اساس تعامل با دنیاست.

به گزارش صدای جنوب،داریوش ارجمند با بیان اینکه وعده های برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیشتر شعار محور هستند، افزود: وعده هایی که یکی دوتا از نامزدهای این دوره مطرح کردند از جمله افزایش یارانه ها تا سقف ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر یا ایجاد ۵ میلیون شغل برای یک سال باید با پشتوانه کار کارشناسی باشد و بیشتر شعار محور هستند.

وی بیان کرد: همانطوری که ریاست مجلس هم اعلام کرد امکان افزایش سقف یارانه ها به ۲۵۰ هزار تومان وجود ندارد و هیچ صحبتی درمورد تامین منابع این وعده عنوان نشده است.

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایجاد ۵ میلیون شغل ازسوی برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مشخص هست که ایجاد ۵ میلیون شغل شعار است چراکه برای هر شغل بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری لازم و علاوه بر آن بستگی به اینکه هر کشوری در چه موقعیتی از توسعه یافتگی قرار دارد.

ارجمند تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما تحریم پشت سرگذاشته قطعا ما نیاز به سرمایه گذاری بیشتری برای مشاغل نسبت به سایر کشورها داریم اینکه مطرح می کنند بنابراین ایجاد ۵ میلیون شغل عملا این امکان پذیر نیست و در واقع به نظر می رسد بیشتر شعار است و امکان نیست همچین چیزی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باوجود شعارهایی که مرتب در طول سال ها در حوزه های مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی دادند که سیاه نمایی برای جمهوری اسلامی سم، تهدید و یک خطر است.

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید تفاوت بین چهار سالی که پشت سر گذاشته ایم با سنوات قبل منصفانه دیده شود یعنی ببینند که در بخش دارو، درمان و بیماران خاص هزینه درمان کاهش پیدا کرده است. ایجاد پوشش بیمه های خدمات درمانی در دولت یازدهم عملکرد مطلوبی داشت.

ارجمند با یبان اینکه تاکتیک ما بر اساس تعامل با دنیاست تاکید کرد: در واقع دنبال هستیم که ایران را در جامعه بین المللی بپذیرند در دوره ای ما جهان ستیزی داشته ایم که منجر به صدور هشت قطعنامه شد. از کشورهایی که در واقع همچنین موقعیتی برای آنها بوجود آمد یا با مسایل نظامی فروپاشی شد و یا گسست اجتماعی اتفاق افتاد.

وی گفت: به نظر می رسد که مردم ما باید انتخاب کنند یا باید با دنیا سر ستیز داشته باشیم و یا بخواهیم تعامل کنیم و در واقع انتخاب بین این دو مساله است.

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شرکت در انتخابات ولو اینکه هم رای ما هم نباشند، حداقل تمرین دموکراسی است. مشارکت نکردن هر کسی در انتخابات در واقع به نوعی ضربه زدن به خود و کشور است.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت