پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1396 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 17846

شب گذشته اتفاق افتاد

پاره کردن بنر تبلیغاتی یکی از بانوان کاندیدای انتخابات شورای شهر دهدشت

بانو زینب زارع متولد ۹ دی سال ۱۳۶۵دارای تحصیلات کارشناسی عالی مامایی ومهندسی تکنولوژی کامپیوتر و دانشجوی حقوق هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

طبق خبرهای رسیده از ستاد انتخاباتی بانو زینب زارع، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت،طی شب گذشته بنر انتخاباتی این کاندیدا در محل ستاد ایشان واقع در چهار راه بیمارستان در ساعتهای پایانی شب ، بدست افراد ناشناس پاره گردیده است.
مسیول رسانه ای ستادخانم زارع  به خبرنگار ما گفت: مراتب شکایت خود را بصورت کتبی و رسمآ به فرمانداری شهرستان کهگیلویه اعلام می کنیم، ایشان همچنین اظهار داشتند که متاسفانه این رفتارها و بداخلاقی های انتخاباتی محصول تحجر و تنگ نظری های برخی افراد معلوم الحال است که تحمل تفکرات و تدابیر اندیشیده شده مدیریتی و اصلاحاتی ما را برای تغییر رویه موجود شهر دهدشت ندارند.
بنظر میرسد حضور این بانوی مقتدر و توانا که تنها کاندیدای جامعه علوم پزشکی این دور انتخابات شوراهای شهر دهدشت میباشد و تلاش و حضور انتخاباتی پربار و پر برنامه ایشان در انتخابات پیش رو ،برای برخی زنگ خطر را به صدا درآورده است.
لازم به ذکر است بانو زینب زارع متولد ۹ دی سال ۱۳۶۵دارای تحصیلات کارشناسی عالی مامایی ومهندسی تکنولوژی کامپیوتر و دانشجوی حقوق هستند.

زینب زارع باشعار «مستقل  امده ام تا اصولگرایانه عدالتخواه باشم و اصلاحات را برپاکنم»بانگاهی به مسایل بهداشتی شهر و با  نگاهی روشن و تخصصی با سه زاویه دید پا به عرصه انتخابات گذاشته است.
زارع  نه باگرایش جناح بازی و سیاسی کاری ، بلکه از کانال مدیریت اعلام حضور کرده اند و هدف حضور انتخاباتی خود را توسعه شهر عنوان کرده اند نه توسعه خود…
ستاد این بانوی مستقل ازمسئولین امنیتی و بویژه فرماندار کهگیلویه خواست با اتخاذ تدابیر لازم از اینگونه اقدامات نابهنجار و مخل نظم در جامعه جلوگیری نمایند.

IMG_20170515_021246

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت