پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 خرداد 1396 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 18519

کدام وزیران از دولت خداحافظی می کنند؟/شانس بالای تاجگردون و وکیلی برای کرسی وزارت

همزمان با گمانه زنی ها در باره ترکیب دولت دوازدهم، از برخی وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان کسانی یاد می شود که با دولت خداحافظی خواهند کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با گمانه زنی ها در باره ترکیب دولت دوازدهم، از برخی وزرا و معاونان رئیس جمهور به عنوان کسانی یاد می شود که با دولت خداحافظی خواهند کرد.
براساس گمانه ها، دانش آشتیانی وزیرآموزش و پرورش، علی طیب نیا وزیر اقتصاد،حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، علی ربیعی وزیر کار و رفاه، محمدرضانعمت زاده وزیر صنعت ومعدن و رحمانی فضلی وزیر کشور از جمله وزیرانی هستند که در دولت آینده حضور نخواهند داشت.
همچنین گفته می شود برخی اعضای کابینه کنونی ، به سمت های دیگری در دولت بعد برگزیده می شوند. بر این اساس شنیده شده است محمدباقر نوبخت احتمالا به وزارت اقتصاد خواهد رفت و عباس آخوندی نیز به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی می رسد.
همچنین از انتقال پورمحمدی به وزارت کشور یا وزارت اطلاعات خبر می رسد و از احتمال یکی از حقوقدانان شورای نگهبان در وزارت دادگستری سخن گفته می شود. شایعاتی هم در باره انتصاب حسام الدین آشنا به سخنگویی دولت شنیده می شود.
در عین حال به نظر می رسد ادامه حضور وزیران خارجه،نفت، آموزش عالی، جهادکشاورزی،ارشاد،دفاع، ارتباطات و نیرو در دولت بعدی قطعی است.
همچنین احتمال جابجایی سیف از ریاست بانک مرکزی بسار بالاست.

ازسویی نام غلام رضاتاجگردون امروز بیش ازهرزمان دیگری برای وزارت اقتصاد زبان به زبان می شود.

محمدعلی وکیلی سخنگوی انتخاباتی روحانی نیز شانس زیادی برای کرسی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی دارد.
از سوی دیگر گفته می شود تیم اقتصادی دولت دوازدهم به رهبری اسحاق جهانگیری شکل خواهد گرفت و وی نقش اصلی در انتخاب این تیم(شامل وزرای اقتصادی ، رئیس سازمان مدیریت و رئیس بانک مرکزی ) و شکل دادن به این تیم خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت