پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1396 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 18577

واکنش دومسئول کهگیلویه به خبر فوت بیمار مبتلا به تب کریمه؛

منتظر اعلام نتیجه آزمایش هستیم/رسانه‌ها فضا را ملتهب نکنند

فرماندار کهگیلویه گفت:هیچ منبع رسمی دلیل فوت زن کهگیلویه‌ای را تب کریمه اعلام نکرده است و رسانه‌ها فضا را ملتهب نکنند

پایگاه خبری صدای جنوب:

موضوع مرگ زن قلعه رییسی در شیراز به علت تب  کریمه درفضای رسانه ای واکنش تند فرماندارو رییس شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه را در پی داشت.

فرماندارشهرستان کهگیلویه گفت: هنوز هیچ منبع رسمی دلیل فوت زن کهگیلویه‌ای را تب کریمه اعلام نکرده است بنابراین مردم آرامش خود را حفظ کنند.

علی پوزش  اظهار کرد: هنوز معلوم نیست مرگ زن کهگیلویه‌ای به چه دلیل بوده است بنابراین نمی‌توان بدون داشتن نتیجه آزمایش آن را به تب کریمه کنگو ربط داد.

پوزش گفت: تا هنگامی که نتیجه آزمایش در شیراز اعلام نشود نباید به شایعات توجه کرد بنابراین منتظر اعلام نتیجه آزمایش هستیم.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم که فضا را متلهب نکنند و تا هنگام اعلام نتیجه آزمایش صبر کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در خصوص فوت زن کهگیلویه‌ای نبز گفت: هنوز هیچ منبع رسمی دلیل فوت زن کهگیلویه‌ای را تب کریمه کنگو اعلام نکرده است.
کورش داوری  از اعزام یک خانم بیمار از قلعه‌رئیسی به دهدشت خبر داد و گفت: بلافاصله این خانم بیمار به وسیله بالگرد به شیراز منتقل شد.

وی با بیان این که پزشکان نسبت به بیماری وی مشکوک بودند تصریح کرد: به همین دلیل بیمار به شیراز منتقل شد اما متأسفانه این خانم فوت کرد.

داوری افزود: به دلیل این که پزشکان به بیمار مشکوک بودند آزمایش‌ها در خصوص نوع بیماری این خانم بیمار انجام شده اما تاکنون جوابی در خصوص دلیل مرگ داده نشده است.

وی از رسانه‌ها و افراد خواست که فضای رسانه‌ای و مجازی را قبل از اعلام نظر نهایی پزشکان و آزمایشگاه به سمت ایجاد تشویش در جامعه پیش نبرند.

منبع:فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت