پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 18687

با پیگیری نماینده بویراحمد و دنا مشکل آب شرب مردم چین برطرف می شود

زارعی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به دهستان چین، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل آب شرب مردم بخش لوداب به میزان زیادی برطرف می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز ۱۴ خرداد از پروژه مجتمع آبرسانی به دهستان چین بخش لوداب شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی غلام‌محمد زارعی، مردم بخش لوداب که سال‌ها مجبور بودند جاده‌های پرپیچ و خم محور لوداب به مارگون را برای رسیدن به مرکز استان طی کنند، امسال با پیگیری نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ملی و همکاری مسئولان دولت تدبیر و امید شاهد این بودیم که با بازگشایی تونل‌های محور لوداب به جاده اصلی پاتاوه-دهدشت، دسترسی مردم این منطقه به مرکز استان آسان شده است.

غلام‌محمد زارعی در این رابطه اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که به اعتمادی که مردم به ما کرده‌اند، پاسخ دادیم و رفاه و آسایش با تلاش‌های شبانه‌روزی در پایتخت کشور برای جذب اعتبارات و همچنین با همکاری دولتمردان برای مردم منطقه لوداب فراهم شده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مناطق محروم کشور به ویژه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ارائه شده است، به گونه‌ای که در برخی روستاهای بویراحمد و دنا با تغییر سیمای روستاها و عمران و آبادانی‌هایی که انجام شده است، امروز از مسئولان اینترنت پرسرعت درخواست می‌کنند که نشان از تغییر نیازهای مردم در روستاها است.

اما خدمات‌دهی و پیگیری‌های نماینده مردم بویراحمد و دنا به بخش لوداب به جاده ختم نشده و در اقدامی بزرگ با جذب اعتبار ملی دو مجتمع آبرسانی برای روستاهای لوداب و دهستان چین این بخش مصوب و کار اجرایی آن از سال گذشته آغاز شد تا دهستان چین با افتتاح این پروژه بزرگ آبرسانی جانی دوباره بگیرد و مردم این دهستان علاوه بر داشتن جاده دسترسی مناسب به مرکز استان، در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌مندی از آب آشامیدنی مناسب باشند.
زارعی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به دهستان چین، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، مشکل آب شرب مردم بخش لوداب به میزان زیادی برطرف می‌شود.

وی میزان اعتبار پروژه آبرسانی به دهستان چین را بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این مجتمع آبرسانی ۶۸ روستا و حدود هفت هزار و ۳۰۰ نفر از مردم دهستان چین لوداب را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام این پروژه، مشکل آب آشامیدنی در بخش لوداب که یک مشکل تاریخی بود برطرف می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد هم در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های نماینده بویراحمد و دنا در جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه آبرسانی به دهستان چین لوداب، گفت: با افتتاح این پروژه به مردم این دهستان قول می‌دهیم دیگر مشکل کم‌آبی نداشته باشند.

فیض الله پاسره افزود: در گذشته برای تامین آب مردم از سخت‌ترین مسیرها و با امکاناتی که آن زمان داشتیم اقدام کردیم، آن موقع رفع فوری حل مشکل مردم به بهترین نحو اولویت‌دارترین کار برای ما بود، اما اکنون و با گذشت قریب به ۱۲ سال، افزایش جمعیت و گسترش روستاها، بازبینی و توسعه خطوط آب یک ضرورت جدی و مطالبه عمومی مردم است و در همین راستا مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب را تعریف و عملیاتی کردیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه با پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا از محل صندوق توسعه ملی تأمین شد، ابراز کرد: آب مجتمع آبرسانی لوداب از چشمه‌های میان‌تنگان تامین می‌شود که از دبی آب بالا و پایداری برخوردار است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت