پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1396 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 18742

جوانترین نماینده مجلس مطرح کرد

نشاط و انگیزه جوانی همراه با فکر نو نیاز کابینه دولت دوازدهم است

جوانترین نماینده مجلس اظهارداشت:امروز مدیران نسل اول انقلاب می توانند تجارب خود را در اختیار جوانانی قرار دهند که آمادگی قبول مسئولیت های بالا را دارا هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیده فاطمه حسینی، نماینده تهران در مجلس دهم راجع به لزوم به کارگیری جوانان در دولت دوازدهم به میهن امروز گفت : در اینکه در کشور از نعمت جمعیت جوان و مستعدی برخورداریم شکی نیست و رهبر انقلاب هم بارها به استفاده از جوانان پرانگیزه تاکید داشتند.

به گزارش صدای جنوب،حسینی افزود:در حال حاضر دنیا به سمت جوانگرایی حرکت کرده و شعار سال ۲۰۱۷ در اتحادیه بین المجالس این بود که فرد از زمانی که می تواند رای دهد می تواند برای رییس جمهور شدن هم کاندیدا شود.

این نماینده مجلس گفت:این رویکردها باعث مشارکت حداکثری جوانان در عرصه های سیاسی می شود و از این‌رو ما نباید قابلیت جوانان خود را دست کم بگیریم زیرا آن ها جسارت، توانایی و خوش فکری اداره حوزه های مختلف کشور را دارند.

جوانترین نماینده مجلس اظهارداشت:امروز مدیران نسل اول انقلاب می توانند تجارب خود را در اختیار جوانانی قرار دهند که آمادگی قبول مسئولیت های بالا را دارا هستند.

سید فاطمه حسینی تصریح کرد نشاط و انگیزه جوانی همراه با فکر نو و خلاق برای حل مسائل، نیاز کابینه دولت دوازدهم است زیرا جوانان متخصص امروز علاوه بر اشراف بر دانش روز دنیا، انگیزه بالایی برای تلاش و پیگیری دارند و همین قابلیت و توانایی، فرصت خوبی را برای پیشبرد اهداف به دولت می دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت