پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1396 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 19093

بازدید عدل هاشمی پور از دانشگاه آزاداسلامی دهدشت وتاکید بر رفع مشکلات این واحد آموزشی

در این جلسه برخی از اعضاء هیئت علمی سؤالات و توضیحاتی از روند اجرای پروژه های در دست اقدام از نماینده مردم را پیگیر شدند که از پاسخ سردار هاشمی خشنود و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از طریق نشست با ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد .
به گزارش صدای جنوب،در جلسه ای که باحضور ریاست واحد ، مجموعه معاونین، برخی از اعضاء هیئت علمی در سالن اجتماعات دانشگاه دهدشت تشکیل گردیدنماینده کهگیلویه بزرگ از توجه واهمیت به این دانشگاه سخن گفت.
عدل هاشمی پور از بررسی و رفع مشکلات این دانشگاه در جلسه مشترک با آقایان دکتر نوریان ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور و دکتر محمودی ریاست دانشگاه آزاد استان در هفته آینده خبر داد و تاکید کرد: مقدمات و هماهنگی های لازم را در خصوص تشکیل جلسه به منظور بررسی و مرتفع نمودن مشکلات دانشگاه آزاد دهدشت را انجام داده و از ریاست واحد دانشگاهی خواست تا مشکلات و موانع موجود را بهمراه ارائه راهکارهای لازم ٬ کارشناسی کرده و به ترتیب اولویت و در یک بسته کامل آماده نموده و خود نیز بعنوان نماینده دانشگاه در جلسه مذکور حضور یابد .
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی با بیان تغییر ساختار و اهتمام ویژه ای که دانشگاه آزاد کشور به زیر مجموعه بویژه مناطق کمتر توسعه یافته دارد ٬عنوان نمود : به رفع مشکلات و تقویت دانشگاه واحد دهدشت امیدواری بسیار دارم و به تبعیت از تغییرات و تغییر نگرش در سطوح اولیه ٬ تغییر و هماهنگ شدن با سیاست های کلی دانشگاه آزاد در واحد دهدشت ضروری و اجتناب ناپذیر است .

وی توجه بیشتر و تقویت معاونت آموزشی در جهت کیفیت بخشی به خروجی دانشگاه را نیز خواستار شد.
در خلال جلسه برخی از اعضاء هیئت علمی سؤالات و توضیحاتی از روند اجرای پروژه های در دست اقدام از نماینده مردم را پیگیر شدند که از پاسخ سردار هاشمی خشنود و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .
در ابتدای جلسه مشکلات و نارسائیهای دانشگاه بصورت کلی و بیان برخی جزئیات به دلیل اهمیت توسط دکتر سادات ریاست و دکتر بهره بر معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت بیان گردیدند.
پس از پایان جلسه مهندس هاشمی پور با حضور در جمع دانشجویان ساعتی با آنان به گفت و شنود نشست که با استقبال گرم و بدرقه صمیمانه دانشجویان پایان یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت