پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1396 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 19285

رییس اداره زندان دهدشت:

بیش از ۴ میلیارد ریال به زندانیان غیرعمد اهدا شد

بازگیر گفت:مبلغ اهدا شده به زندانیان غیرعمد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره زندان دهدشت از اهدا مبلغ ۱۶ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال توسط انجمن حمایت از زندانیان به زندانیان آزاد شده خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، هدایت بازگیر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده بود فعالیتهای اداره زندان دهدشت را شامل قسمت‌های فرهنگی، قضایی، عمرانی و بهداشت و درمان دانست و از برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی، اردوی زندانیان اشتغال آزاد، اجرای موزیک های سنتی به مناسبت اعیاد مختلف و برگزاری جشن های اهل بیت(ع)به عنوان کارهای فرهنگی انجام شده این حوزه طی یکسال اخیر یاد کرد.

وی مجازات تعلیق آزاد مشروع را ۱۲۲ نفر، افراد معرفی به ستاد دیه ۱۲۷ نفر، زندانیان آزاد شده از طریق دیه استان ۴۸ نفر و زندانیان آزاد واحد مددکاری۳۶ نفر عنوان و بیان کرد: مبلغ اهدا شده به زندانیان غیرعمد چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

رییس اداره زندان دهدشت در ادامه جلب رضایت شاکی را ۱۲۷ مورد، معرفی زندانیان آزاد شده به بانکهای عامل را ۳۲ نفر عنوان و تصریح کرد: مبلغ زندانیان آزاد شده از طریق انجمن حمایت از زندانیان ۱۶ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال بوده است.

بازگیر همچنین از اهدا سبد کالا به ۳۶ نفر با اعتبار ۴۶ میلیون ریال و ۸۰۰ هزار ریال و پرداخت کارت ۱۴۰ خانواده با اعتبار ۱۹۷ میلیون ریال خبر داد.

رییس زندان دهدشت احداث سالن انتظار به متراژ ۳۰۰ متر مربع، تجهیز کلیه قسمت های زندان به دوربین مداربسته، احداث پارکینگ، احداث نمازخانه و آغاز عملیات اجرای ساخت چمن زندان را از جمله کارهای عمرانی این حوزه عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت