پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1396 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 19487

صدای جنوب گزارش می دهد

چوب بی تدبیری بر گردن ناظرین کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد/آقایان مسئول، ۱۰۸ خانواده را دریابید!

تمامی مراحل گزینش و مصاحبه همه این ۱۰۸ نفر انجام شده، حتی پست‌های انها ومکان اشتغال هم مشخص شده اما تاکنون کار خود را شروع نکرده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری سال اقتصادمقاومتی،تولیدو اشتغال نامگذاری شده واشتغال یک جوان بیکار می تواند خانواده ای راازبسیاری معضلات نجات دهد ولی متاسفانه بی تدبیری برخی ازمسیولان استان مانع اغاز  بکار ۱۰۸ جوان فارغ التحصیل رشته کشاورزی باسابقه خدمات مفید شده است.

این ناظرین صبح امروز هم مقابل استانداری جمع شدند که تالحظه ارسال خبر نامهربانانه باانها برخورد وعملا هیچگونه پاسخی نگرفتند.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب،۱۰۸ نفر از ناظران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با تجمع مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بلاتکلیفی و نبود اعتبار برای اشتغال به کار خود اعتراض کردند و خواستار رسیدگی مسؤولان ارشد استانی به این وضعیت شدند.

مهدی رحمانی یکی از این افراد در همین خصوص گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورخ ۱۲ اسفند ماه سال ۹۰، ۱۰ هزار ناظر بخش کشاورزی به صورت رسمی جذب شدند که از این تعداد تاکنون مشکلات ۱۰۸ نفر حل نشده و جذب بازار کار نشدند.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود بودجه از یکسال گذشته تاکنون نتوانستیم کار خود را آغاز کنیم، گفت: تمامی مراحل گزینش و مصاحبه همه این ۱۰۸ نفر انجام شده، حتی پست‌های ما هم مشخص شده اما به دلیل کمبود بودجه در خانه مانده‌ایم و کار خود را شروع نکرده‌ایم که مشکل ما با یک میلیارد تومان حل می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه به همه نهادها مراجعه کرده‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای به دست نیامده، افزود: به سازمان جهاد کشاورزی که مراجعه می‌کنیم می‌گویند همه چیز آمده است و فقط باید پول و اعتباری در نظر بگیرند که سازمان برنامه و بودجه با همکاری استانداری باید این مبلغ را تأمین کنند.
زهرا ستوده خانمی که گلایه های زیادی از بی توجهی مسیولان نسبت به پیگیری مشکل ناظرین کشاورزی داشت خاطرنشان کرد بیشتر این ناظرین سرپرست خانواده هستند و براثر وعده های بیشمار وتحقق نیافتن انها دچار مشکلات روحی وروانی شده اتد.
وی تاکید کرد در دیگر استان ها این مشکل حل شده و الان مشغول بکار هستند ولی متاسفانه مامشکل تامین اعتبارداریم.
شریف باقریان هم خواستار توجه به مشکل ناظرین کشاورزی شد وازبی توجهی مسیولان انتقاد نمود.
باقریان بااشاره به اینکه ماهم مخالف تجمع هستیم ولی وقتی صدای مارا کسی نمیشنود دیگر چاره ای نداریم.

وی بااشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولیدواشتغال گفت انتظاراست که مسیولان شعارهای مقام معظم رهبری را پیگیری وعملی کنند.
اما ایمان محمدی یکی دیگر از این افراد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: انتظار داریم مسؤولان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به‌نام اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال نام‌گذاری شده برای رفع مشکل ۱۰۸ نفر ناظر جهاد کشاورزی همت کنند تا جذب بازار کار شویم.

وی عنوان کرد: همه اقدامات لازم از قبیل مصاحبه و گزینش و حتی پست‌ فعالیت همه این افراد مشخص شده و تعهد ۱۰ ساله برای ۱۰۸ نفر هم زده شده اما کمبود اعتبار مانع آغاز فعالیت ما شده که انتظار داریم مسؤولان ارشد استانی به فکر رفع این مشکل و دغدغه شغلی ما باشند.

محمدی بیان کرد: تاکنون به استانداری، سازمان برنامه و بودجه استان، وزارت جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور مراجعه کرده‌ایم و منتظریم به خواسته ما جهت رفع این مشکل رسیدگی شود، ضمن اینکه از همه مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم برای حل مشکل ما چاره‌اندیشی کنند.

خانم شیدا گرجی زاده دیگر ناظر تجمع کننده گفت انتظارست که مسیولان هرروز شعاراشتغالزایی میدهند مشکل ما راحل کنند.
سمیه پیشوا نیز درگفت وگوباخبرنگاران اظهارداشت مسئولان بیش از چندماه است که ما را به این اداره وان اداره میفرستند و حتی تهران هم که پیگیری کردیم گفتند باید این مشکل ازسوی استاندار و برنامه وبودجه استان برطرف شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت