پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 2028

دربیانیه ضرغامی خطاب به مردم وفرماندارشهرستان بهبهان:

تقدیر از مردم ، حمله به فرماندار

محمودرضاضرغامی دربیانیه ای از مردم شهرستان بهبهان تقدیروفرمانداراین شهرستان را مورد نقد شدید خویش قرارداد!

پایگاه خبری صدای جنوب:

محمودرضاضرغامی دربیانیه ای از مردم شهرستان بهبهان تقدیروفرمانداراین شهرستان را مورد نقد شدید خویش قرارداد!

دراین بیانیه امده است:

بنام خدا

با سلام و درود به به ساحت مقدس شهداء و امـام شهـداء وسلام و احترام به مقـام عظمای ولایت و درود به رئیس جمهور و همه دست اندرکاران دولت تدبیر و امید
و سلام به غیرت و شرافت مردم شریف و قهرمان و شهیدپرور بهبهان،آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه ، جولکی و بخش بزرگ حومه.

نامه من خطاب به یکایک شما عزیزان می باشد و فرمانداری که در شهر دارالمومنین باید مالک اشتر باشد و از عدل و انصاف و حق الناس پاسداری نماید.

آقای فرماندار، باسلام؛ رهبـر معظـم فرمـوده اند رأی مردم حـق الناس است. اینگونـه پاسداری نموده اید؟!
آقای فرماندار؛ آنچه از نتیجه انتخابات مهمتر و باارزشتر می دانم، احترام به قانون و امنیت جامعه و مردم و حرمت نظام می باشدکه به آن پایبند بوده و هستم و سلامت انتخابات را وقار مردم شهرمان و رعایت اخلاق و متانت هواداران این حقیر رقم زده، نه آنان که در تخریب و بداخلاقی های انتخابات نقش آفرین بوده اند.
آقای فرماندار؛ وقتی پا به عرصه انتخابات گذاشتم، میدانستم این راه مصائب دارد و سختیها را به جان خریدم چون میدانستم راه خدمت بی منت در شرایطی که زر و زور و تزویر حاکم بر انتخابات شده است، آسان نیست. راهی که برگزیدم، چون بر اساس با میثاق با خدا در کنار ضریح مطهر امام هشتم (ع) و مزار شهداء بوده، به جلو بردم و سعی کردم در هر گامی که بر میدارم آنچه که بر جای میگذارم اخلاق و حسن سلوک باشد و میدانستم راه پیروزشدن همیشه سلامت نفس نیست و چاشنی فریب و تخلف میتواند پیروزی ظاهری را تضمین کند، که کرد!!!. اما راه صحیح را در آن ندیدم و اصولاً طبع خود را فراتر از این موضوعات میدانستم.
آقای فرماندار؛ در روزهای پایانی انتخابات حرکتهای نامیمون و ناشایست و غیرمتعارف و تخریب آشکار علیه ما در سطح شهر و روستا به شکل مدیریت شده و سازمان یافته صورت گرفت، نمیدانم سناریوی نازیبای این انتخابات را چه کسی نوشته که حتی شما توان مقاومت در برابر تخریب قوانین و ضوابط اداری تان را نداشتید؟!! آیا حراست و صیانت از ضوابط اداری انتخابات حداقل وظیفه شما نبود؟؟؟!!!!
آقای فرماندار؛ هرچند این انتخابات نیز یک غالب و چندین مغلوب داشت، اما بدلیل وثوق و اعتماد مردم خود را سربلند میدانم و در این شرایط حساس که احساس خوبی ندارم به مهربانی رسوال ا… (ص) و صلابت امام علی (ع) و مظلومیت امام حسین (ع) پناه می برم. به آیات نمازم پناه می برم (تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میخواهم) و چونان همیشه راضی به رضای اویم.
آقای فرماندار؛ این چند روزه سنگ صبور مردم اعم از زن و مرد بوده ام، چه اشکهایی که نه فقط جوانان و نه فقط زنان که حتی بزرگان ما اعم از زن و مرد ریخته اند. نه از آن جهت که شکست خورده اند، از آن حیث که مورد ظلم و تبعیض واقع شده اند. آیا براستی اینان سرمایه های واقعی نظام نیستند؟! چرا شور و شعورشان به بازی گرفته شد؟ چه کسانی در مأیوس نمودن مردم مؤثر بوده اند؟ براستی خود را مسؤل نمی دانید؟؟؟؟!!!!
مردم نجیب، هواداران عزیز و غیرتمندان
بوی‍‍ژه آنان که در این چندماهه در کارزار انتخاباتی در کنارمان بوده اند و سختی ها را به جان خریده و چه دوران پراضطرابی را پشت سر گذاشته، و اما چه صحنه های باشکوه و زیبایی را خلق نموده اند که در تاریخ این منطقه به یادگار می ماند . . .
زحمات شبانه روزی شما را فراموش نخواهم کرد. حلاوت محبت و علاقه و شور و هیجانی را که در شما دیدم، در ذهن خود حک نموده ام.
البته همه به دنبال یک هدف بوده ایم و آن نجات شهرمان از عقب ماندگی های گذشته و کمک به جوانان، زنان و مردانی بود که دلشان برای این دیار میتپد و دغدغه و توسعه و پیشرفت شهرشان آزارشان میداد.
خدای من شاهد است که نه برای نفع شخصی و کسب شهرت، که در جهت رضای خدا و خدمت به این حوزه، با همراهی دولت، که میدانم عاشق این مردم و این سرزمین و سربلندی جهان اسلام است، پا به این عرصه گذاشتم و در خود میدیدم که به واسطه ارتباطات و تعاملاتی که با دولت تدبیر و امید داشته ام و با کمک شما، مسیر پیشرفت و تعالی شهرمان را هموار و پیام اور شادی و خوشبختی برای مردم باشم. که توفیق حاصل نشد و شاید من لایق این کار نبوده ام.
اما به خدا توکل کنیم و شکرش را بجای آوریم، زیرا سعادتمندی از آن کسی است که در فضای شکرگذاری زندگی کند، چه دنیا به کامش باشد و چه نباشد.
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
بهرحال دست های پیدا و پنهان این فرصت طلایی را از ما گرفت، اما مطمئن باشید ضرغامی در هر کجای این سرزمین که باشد، با یاد و خاطره شما و به ذوق خدمت به شما نفس می کشد و از هر کوششی برای یاریتان و توسعه دیارمان فروگذار نخواهد بود، و آنانکه به این مردم خیانت کرده¬اند را به خدا واگذار نموده، که بهترین قاضیان، وجدان بیدار خلق خدا خواهد بود.
و در پایان از همه آحاد مردم، که پیروز واقعی میدان و سرمایه های اصلی این مملکت هستند صمیمانه سپاسگزارم دست یکایک شان را به گرمی فشرده و می بوسم و تقاضای حلالیت از همه دارم.
خدایا
دوست بدار آنانکه دوستمان دارند و نمیدانیم و سلامت بدار آنانکه دوستشان داریم و نمی دانند
شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد
التماس دعا، فرزند و برادر کوچکتان
محمـودرضا ضرغامـی
اردیبهشت ۱۳۹۵

به گزارش صدای جنوب ،تمدیدساعت رای گیری انتخابات مرحله دوم شهرستان بهبهان که به عهده فرماندار گذاشته شده بود مورد نقد محمودرضاضرغامی و حامیانش قرارگرفته است.

همچنین شب گذشته ضرغامی درجشن سپاس از هواداران خود شرکت نمود/تصاویر

 

IMG_20160509_095158

IMG_20160509_095131

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت