پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مرداد 1396 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 21048

کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد/تصاویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این آیین معنوی گفت : شهدا چراغ راه هدایت بشر در همه دوران بوده اند و ما هرچه داریم از برکت وجود شهدا است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در اقدامی ارزشمند و ماندگار کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شد .

به گزارش صدای جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان ، زنده نگهداشتن و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با افتتاح کتابخانه های مرکزی و دیجیتال خود نام آنان را به نام زیبای مدافع حرم شهید محسن حججی مزین نمود.

این آیین در محل کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور چهره های فرهنگی استان ، روحانیت معظم ، سرداران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، استادان و دانشجویان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این آیین معنوی گفت : شهدا چراغ راه هدایت بشر در همه دوران بوده اند و ما هرچه داریم از برکت وجود شهدا است.

دکتر آرمین محمودی بیان داشت : به رسم ادای احترام به شهدا ، رفتاری کردن باورهای شهادت طلبانه دانشگاهیان و توجه به منویات مقام معظم رهبری ، این واحد دانشگاهی در نظر دارد در هفته پایانی مهرماه جاری همزمان با شروع سال تحصیلی و با حضور فرهنگیان و ایثارگران ، یادواره شهدای دانشگاه را برگزار نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اضافه کرد : کتابخانه این دانشگاه در دو بخش مجازی و عمومی تحت عنوان کتابخانه مرکزی مزین به نام شهید والا مقام محسن حججی نامگذاری می شود ، تا بدین وسیله در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت سهمی هرچند کوچک داشته باشیم.

در پایان حضار محترم با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه و پس از آن ادای فرائض ظهر و عصر در نمازخانه دانشکده علوم انسانی به کار خود خاتمه دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت