پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1396 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 21219

رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی کهگیلویه:

باند ۳ نفره خرید و فروش اشیاء عتیقه در دیشموک دستگیر شدند/تصاویر

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه گفت: با همکاری نیروی انتظامی یک باند ۳ نفره قاچاقچی اشیاء عتیقه در شهردیشموک دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی کهگیلویه در گفت وگو باصدای جنوب اظهارداشت:در پی گزارش مردمی مبنی بر تردد افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش و معامله مقادیری اشیای تاریخی در منزل مسکونی درشهردیشموک ، تحقیقات در این زمینه آغاز و کارشناسان میراث فرهنگی با هماهنگی رییس دادگاه دیشموک و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی پس از تحت نظر گرفتن منزل مسکونی وارد عمل شدند.

سیاوش زمان اضافه کرد: با محرز شدن جنبه‌های پنهان موضوع نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی وارد منزل شده و با دستگیری تعداد ۳ نفر ،یک دستبند و یک جام کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهمان، سودای فروش این دو اثر را در سر پرورانده بودند که با تلاش و همت مضاعف حسینی رییس دادگاه دیشموک،تندپور فرمانده شجاع پاسگاه انتظامی نقشه شوم آنان نقش بر آب شد.

زمان خاطرنشان کرد: در این رابطه افراد دستگیرشده به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی به پاسگاه انتظامی و مقام قضایی جهت پیگیری جدی موضوع تحویل داده شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه تصریح کرد یکی از این افراد در زمینه اشیاء عتیقه سابقه دارد.
سیاوش زمان ادامه داد: قدمت و ارزش این دو اثر تاریخی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به مردم اطلاع رسانی می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت