پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1396 ساعت 21:06:: شناسه خبر: 21370

یادداشتی از سید حسین رازیان؛

با مدیریت دکتر ایلامی،مردم در حوزه سلامت دغدغه کمتری دارند

انتخاب تمام معاونت های مختلف در حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد سیاسی نبوده و مطمئنا هیچ سفارش سیاسی بر این انتخابها حکم فرما نیست بلکه بین خوب و خوبتر انتخاب شده و عملکرد ها گواه عینی است .

پایگاه خبری صدای جنوب:

یکی از فعالان سیاسی شهرستان بویراحمد و دنا در پاسخ مطلبی که علیه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی در بکی از سایت های خبری منتشر گردیده دست به قلم برد .
به نام خدای که این توانمندی بالقوه ای. در پیکر انسانهایی نهفته است که شب و روز از آرامش و بخشی از معیشت خویش را صرف خدمت به مردم می کنند .
بی تعارف اغراق نکردم آنچه که بیان شده حقیقت است اینجانب سالیان سال است که آروز داشتم روزی شخصی به نام دکتر اورنگ ایلامی در مسند خدمتگزاری مدیریت عرصه سلامت مردم در دانشگاه علوم پزشکی برسد که خوشبختانه این امر برای ما و خیل عظیمی از مردم به حقیقت پیوست .بخشی از خدمات ارزنده دولت در زمان مدیریت جناب دکتر ایلامی و مجموعه اتاق فکر ایشان بصورت خلاصه بیان میشود و در انتخاب مدیران زیر مجموعه ریاست چند جمله ای خدمت مردم عزیز عرض میکنم .
مردم در عرصه سلامت هیچ گونه دغدغه ای دیگرندارند .
پیگیری اورژانس هوایی به نسبت میانگین کشوری جزء استانهای برتر هستیم و مطمئنا هنگامی که جناب دکتر ایلامی افتخاردادن و ریاست سلامت مردم بر عهده گرفت آشنایی کامل ایشان به کوهستانی بودن راه جاده ها وجغرافیای کامل استان بواسطه گذشته مدیریت ایشان درمعاونت درمان و ماندگاری زیاد در این خطه از ایران اسلامی بشدت روی این موضوع تا تحقق اهداف حل مشکلات لحظه ای دریغ نکرده و ثمره آن را مردم می بینند .
ادامه طرح تحول سلامت را با جدیت دنبال کرده و موانعات اجرایی شدن این طرح کاملا برداشته شد .
هیچ خانه بهداشتی روستایی نداریم که پزشک در شیفت های شبانه روزی مستقر نباشد .هیچ پایگاه بهداشت روستایی با تعداد خانوار نسبتاً بالا نداریم که دندانپزشک مستقر نباشد و دیگر مردم برای ارائه خدمات دندانپزشکی نیاز ومهاجرت به سمت شهر ندارند .
امروز باید به این نتیجه رسیده باشیم که دوران مرگ میر مادر کودک به صفر رسیده است .

نظارت مراکز ماموران سلامت در حوزه درمان در مباحث تغذیه ای و مواد خوراکی که مستقیما با سلامت مردم مرتبط است از نیروهای متخصص امر استفاده می شود و هرروز باید گزارش عملکرد مثبت ارائه داده شود .

در همین یکسال اخیر شاهد تبلیغات انواع نوشیدنی هایی مختلف که سلامت مردم را به خطر انداخته بود اما خوشبختانه با پیگیری ریاست محترم دانشگاه و معاونت درمان جناب دکتر غلامعباس سبز و همکاری خوب صدا و سیما این برنامه سلامت محور روی کار آمد و وقت را در اختیار متخصصان مختلف حوزه سلامت گذاشتن تا مردم از آنچه که در مورد سلامت خود بدانند مثل روز روشن آشکار شود تا مردم خودشان آشکارا در سلامت خود سهیم باشند .

پیگیری طرح پزشک خانواده طرحی که با پیگیری ریاست محترم دانشگاه بشدت در حال فعالیت است و خوشبختانه امروز هر کس یک پرونده پزشکی دارد نیاز مهاجرت بی دلیل از شهروندان و روستائیان و مهاجرت ازدهام جمعیت به سمت شهر نیستم .امروز در درون هر داروخانه یک متخصص امر داروساز وجود دارد که لحظه ای و خدشه ای در کار آنها مشاهده نگردیده.

تلاش های دکتر ایلامی در جذب دانشجویان خارجی کشورهای مسلمان در رشته های مختلف پزشکی در حوزه سلامت نشان از مدیریتی دارد یک استان را به جهان معرفی کرده و اگر تمام جوانب را در نظر بگیریم از معرفی ظرفیت های موجود معرفی استان و گردشگری و جذب توریست و قطعا در بحث سرمایه گذاری هم مثمرثمر خواهد و در آینده تاثیرات مثبت آن را خواهیم دید و خواهیم پذیرفت .

پرداختن هزینه های هنگفت که در سال های اخیر دمار از روزگار این مردم در آورده بود.اما حالا به پنج درصد رسیده است . آنچه که در زمان دکتر ایلامی از معاونت درمان تا حالا می بینیم از یک بیمارستان متروکه و پوسیده به جای آن گلستان ساخت همراه با بهترین متخصصان . اعصاب وروان و بهترین روانشناسان . در قلب یاسوج احیا کرده تا دیگر هیچ کس از فرزندان این دیار به استانهای همجوار مهاجرت نکنند. بهترین اورژانس مجهز به کادر پرستاری شبانه روزی و پزشکان با تجربه در اورژانس اعصاب و روان شهید رجایی امروز خدمات درمانی ارائه میدهند آن هم رایگان.

حل مشکلات و راه اندازی کلینک بزرگ در گلستان پانزده و اجتماع کلیه کلینک های مختلف شماره . یک .دو.سه.بزودی در مرکز شهر یاسوج و متمرکز بودن هرسه کلینیک در یک نقطه .

کلنگ زنی بیمارستان شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نشان از پیگیری جناب دکتر ایلامی و مجموعه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است .اینها فقط گوشه ای از خدمات ارزنده زمان دکتر ایلامی بوده .ضمن تشکر از خادمان سلامت در ادوارهای گذشته .

انتخاب تمام معاونت های مختلف در حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد سیاسی نبوده و مطمئنا هیچ سفارش سیاسی بر این انتخابها حکم فرما نیست بلکه بین خوب و خوبتر انتخاب شده و عملکرد ها گواه عینی است .
در بحث استخدام هیچ استخدامی خارج از چهار چوب قانون و یا خارج قانون خدمات سازمان استخدامی مدیریت و برنامه ریزی کشوری در زمان دکتر ایلامی صورت نگرفته و نیز و نخواهد گرفت .
اینجانب سید حسین رازیان بعنوان یکی از خدمتگزاران شما مردم در عرصه سلامت و کسی که همیشه و در همه حال قلم خویش را در برابر خداوند متعال سوگند یاد می کنم هرجا هر مدیریت خوب عمل کرده باید قدردان باشیم و هرگز نباید  چشم پوشی کرد از کارهای خوب و عالمانه را نادیده گرفت .
ای مردم بدون ترس و واهمه هر مدیری که عملکرد شفاف و مناسبی داشته باید روحیه نشاط و امید را چند برابر کرد و هرکسی در ارائه هر خدمتی به این مردم عزیز فرصت سوزی کند بی تفاوت نخواهم بود و همیشه در همه حال ساده زیستی را ترجیح داده و منش بزرگی این مردم بزرگوار را از خداوند متعال خواستارم .
وسلام علیکم ورحمت الله و برکاته . سید حسین رازیان
۲/۶/۱۳۹۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت