پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 21617

نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی با تعاونگران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

تعاونی ها و اتحادیه‌های تعاونی باید تلاش کنند جهت بازاریابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در سطح کشور و خارج از کشور برگزار می‌شود حضور فعال‌تری داشته باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی با تعاونگران استان کهگیلویه و بویراحمد عصر یکشنبه با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل شهرک‌های صنعتی، مدیران عامل بانک‌ها، فرماندار بویراحمد، رئیس اتاق تعاون و تعاونگران استان در سالت اجتماعات اداره‌کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک هفته تعاون به تعاونگران استان نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار را مهم ارزیابی کرد و گفت: تعاونی ها و اتحادیه‌های تعاونی باید تلاش کنند جهت بازاریابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی که در سطح کشور و خارج از کشور برگزار می‌شود حضور فعال‌تری داشته باشند.

 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن  تبریک هفته تعاون و تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای کمک به توسعه بخش تعاون گفت: این هفته فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به بخش تعاون در استان است.

محنایی با بیان اینکه تعاونی در تار پود فرهنگ ما نهفته است خاطرنشان کرد: روند توجه به بخش تعاون باید شتاب بیشتری بگیرد تا شاهد شکوفایی اقتصاد در جامعه باشیم.

وی افزود: اساس اقتصاد بر سه رکن دولتی، خصوصی و تعاونی استوار است که نقش تعاونی‌ها طبق قانون اساسی در حوزه اشتغال و رونق اقتصادی تعیین کننده است.

محنایی حضور و فعالیت زنان در بخش تعاون در استان را خوب توصیف کرد و گفت: چون اعضای بیشتر تعاونی‌ها خانوادگی هستند و زنان خیلی فعالی در این بخش داریم لازم است مشکلات آنان در کارگروهی  جمع‌بندی و برای حل آنها چاره‌اندیشی شود.

معاون اقتصادی استاندارکهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کار گروهی مرکب  استانداری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون، صنعت معدن، شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات تعاونگران خبر داد و گفت: در این کارگروه مشکلات تعاونی‌ها به شکل جزئی مورد بحث بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار بویراحمد در ابن جلسه  بروکراسی و کاغذبازی اداری را از موانع بزرگ سر راه تشکیل تعاونی‌ها عنوان کرد و گفت: انتطار می رود جلساتی از این جنس که مسولان و تعاونگران  رو در روی هم حضور دارند در استان  بیشتر تشکیل شود تا شاهد رفع مشکلات آنان به کمک مسئولان  باشیم.

محمدکاظم نظری جلسات تعاونگران و مجموعه مدیریتی استان را از مفید‌ترین و کاربردی‌ترین جلسات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به مسئله اشتغال و بیکاری که اولویت مهم کشور در عصر کنونی است لازم است مسؤولان برای حل مشکلات تعاونی‌ها بیش از گذشته تلاش کنند.

رئیس  اتاق تعاون  نیز از برگزاری دوازدهمین جشنواره  تجلیل  از تعاونی‌های برتر خبر داد و گفت: در این جشنواره از ۱۴ تعاونی برتر استان  در گرایش‌های مختلف تجلیل خواهد  شد.

لهراسب باقری تشکیل اتاق تعاون در استان را برای بررسی موانع و مشکلات تعاونی‌ها یادآور شد و گفت: تعاونگران در گرایش‌های مختلف مشکلات خود را به صورت مکتوب به اتاق تعاون استان ارائه دهند تا در جلسات مشترک با مسئولان دستگاه‌های اجرایی مطرح تا نسبت به رفع موانع آنان  تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت