پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 شهریور 1396 ساعت 05:06:: شناسه خبر: 21623

اعلام جزئیات مصاحبه صلاحیت تدریس استادان پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه وبویراحمد جزئیات مصاحبه صلاحیت تدریس استادان دراین دانشگاه را اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد جزئیات، زمان و مکان برگزاری مصاحبه صلاحیت تدریس برای استادان مدعو این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش صدای جنوب،فاطمه کرمی اظهار داشت: مصاحبه استادان مدعو دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به منظور صدور کارت صلاحیت تدریس برای آنان بر اساس زمانبندی انجام خواهد شد.
وی افزود: تمامی استادانی که در دانشگاه پیام نور مراکز یا واحدها در نیمسال گذشته تدریس داشته‌اند و یا متقاضی تدریس هستند لازم است در روز مصاحبه به همراه مدارک حضور داشته باشند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورت مراجعه نکردن در روز مصاحبه و یا تکمیل نبودن مدارک هنگام مراجعه به هیچ وجه کارت صلاحیت تدریس صادر نمی‌شود و هیچ استادی نیز بدون این کارت حق تدریس در دانشگاه‌های پیام نور کهگیلویه و بویراحمد را ندارد.
کرمی عنوان کرد: مدارک مورد نیاز شامل سی.دی حاوی اسکن اصل آخرین مدرک تحصیلی، کپی برابر با اصل تأییدیه تحصیلی یا نامه اقدام برای دریافت آن از مراکز و واحدهای مربوطه، تصویر کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه، ۲ قطعه عکس سه در چهار، تصویر آخرین حکم کارگزینی برای شاغلان، رزومه علمی شامل تدریس، تحقیق، تألیف یا ترجمه و مدارک ایثارگری و گواهی یا کارت فعالیت‌های بسیجی است.
وی ابراز داشت: استادان به منظور تهیه تأییدیه تحصیلی یا نامه اقدام برای دریافت آن به واحد آموزشی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد که در آن آغاز به تدریس کرده و یا درخواست تدریس دارند مراجعه کنند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری مصاحبه صلاحیت تدریس برای استادان مدعو رشته‌های تحصیلی حقوق، علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره، الهیات و تاریخ، جغرافیا، جامعه شناسی، علوم اجتماعی و علوم سیاسی، حسابداری و اقتصاد، مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کشاورزی و تمامی زیرشاخه‌ها، تربیت بدنی، مهندسی عمران، شهرسازی، معماری و کامپیوتر، فنی، مهندسی (به جز مهندسی عمران، شهرسازی، معماری و کامپیوتر، زبان و ادبیات فارسی، انگلیسی و عربی، ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست شناسی به ترتیب ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ شهریور و اول مهر سال جاری است.
کرمی اظهار داشت: زمان تحویل مدارک بین ساعت هشت تا ۹ صبح روز مصاحبه و ساعت آغاز مصاحبه نیز ۹ صبح خواهد بود.
وی افزود: مکان برگزاری مصاحبه نیز یاسوج، خیابان گلستان ۶، دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت