پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1396 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 22524

واکنش رهبر انقلاب به نطق رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل:

نخبگان امریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند

رهبر معظم انقلاب درواکنش به نطق رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل فرمودند:نخبگان امریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری بیانات مهمی ایراد فرمودند.

مقام معظم رهبری گفتند:

*علتِ نطق ابلهانه و بسیار زشت و سخیف و با ادبیات گانگستری و کابویی و سراسر دروغ محض و با آشفتگیِ رئیس جمهور امریکا، عصبانیت و درماندگی و سبک مغزی آنها است.
*سخنان رئیس جمهور امریکا، برای ملت امریکا افتخارآمیز نبود و باید نخبگان امریکا، از این سخنان و داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم کنند که این احساس شرم را نیز بیان کرده‌اند.
*علت عصبانیت آمریکایی‌ها این است که آنها از سالها قبل برای منطقه غرب آسیا طراحی و نقشه داشتند و نام آن را هم «خاورمیانه جدید» یا «خاورمیانه بزرگ» گذاشته بودند و سه محور اصلی این طراحی نیز عراق، سوریه و لبنان بودند اما در هر سه کشور با شکست مواجه شدند.
*براساس این طراحی قرار بود، عراق با آن سابقه کهن تاریخی و تمدنی و سوریه به عنوان کانون مقاومت و لبنان با جایگاه ویژه خود، تحت سلطه و نفوذ امریکا و رژیم صهیونیستی باشند.
*اما اکنون واقعیات منطقه به گونه‌ای دیگر است زیرا آنها نتوانستند در لبنان کاری از پیش ببرند، در عراق، درست بر عکس خواسته‌ی آنها محقق شده است و در سوریه به رغم جنایت‌های بی‌شمار امریکا و متحدانش و قتل عام مردم این کشور و حمایت‌های گسترده از گروههای تروریستی تکفیری، در حال حاضر داعش به پایان راه خود رسیده و گروههای تکفیری همچون جبهه النصره، منزوی شده‌اند.
*حضور و تأثیر جمهوری اسلامی ایران موجب محقق نشدن طراحی‌ها و خواستهای امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شده است و همین، دلیلِ عصبانیت آنهاست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت