پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 22764

زمان معرفی شهردار یاسوج اعلام شد

سخنگوی شورای شهریاسوج گفت:هیچ مشکلی سد راه شهردار شدن آقای مقدم نیست و با مساعد شدن شرایط در اولین فرصت شهردار جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سخنگوی شورای شهر یاسوج ،زمان تودیع و معارفه شهردار جدید یاسوج را منوط به سفر معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس شورای شهر یاسوج و شهردار جدید به تهران و حضور در وزارت کشور دانست.

به گزارش صدای جنوب ،علی اکبری تبار  با اعلام این مطلب گفت : بدلیل حجم بالای کاری جناب آقای نیک اقبالی و تقارن با ایام محرم و هفته دفاع مقدس امکان سفر به تهران در این ایام میسر نشد ولی به احتمال فراوان با موافقت استاندار محترم و سفر  به تهران و مراجعه به وزارت کشور  زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید یاسوج بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد بود.

اکبری تبار که از پست جدید محمد علی جاوید  اظهار بی اطلاعی می کرد ،گفت : هیچ مشکلی سد راه شهردار شدن آقای مقدم نیست و با مساعد شدن شرایط در اولین فرصت شهردار جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی در انتها از زحمات بی دریغ  آذر صفایی نیا تقدیر کرد و افزود: طی این مدت سرپرست شهرداری یاسوج با اشراف کامل فعالیت کرده است و همانگونه که مشاهده می کنید شهرداری یاسوج روزهای آرامی را همراه با خدمت رسانی مناسب پشت سر می گذراند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت