پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1396 ساعت 04:07:: شناسه خبر: 23889

ظرفیت تولید نفت گچساران به ۶۲۱ هزار بشکه در روز رسید

شرکت نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره بردار بزرگ در کشور است که ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با تولید بیش از ۶۲۱ هزار بشکه نفت در روز، این شرکت توانست برنامه تولید خود را به ۱۰۱٫۵ درصد محقق سازد.

به گزارش صدای جنوب، هوشنگ صیدالی چهارشنبه شب در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌ دهی چاه‌های نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برنامه‌های تولید شرکت نفت در سال ۹۶ محقق شد، افزود: هم اکنون روزانه ۷۹۹ میلیون فوت مکعب گاز در گچساران تولید می شود.
وی بیان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره بردار بزرگ در کشور است که ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می کند.
صیدالی اظهار داشت: این شرکت امسال توانست با برایند مثبت ۲، افزایش تولید را در بخش چاه های تعمیری، ترمیمی و توسعه ای ۴۲٫۲۵ هزار بشکه محقق سازد.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز تلاش همه جانبه این صنعت در نیمه نخست امسال را قابل تقدیر دانست و گفت: با همت و عزم جهادی کارکنان این صنعت، تولید و نگهداشت این شرکت کاملاً ایده آل ارزیابی شده است.
بیژن عالی پور ابراز کرد: امیدواریم در نیمه دوم امسال نیز بتوانیم با بررسی نتایج حاصل از نشست ها پیش بینی بهره دهی چاه ها، مشکلات این صنعت را پیش از بروز، شناسایی و عوامل ایجاد کننده آنها را مرتفع سازیم.
این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است، که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت