پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 مهر 1396 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 23930

میزبانی خادمی ازتاجگردون/

تشریح برنامه های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان لرستان

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از برخی پروژه‌ها و دیدار با فعالان اقتصادی استان لرستان به این استان سفر کرده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که به لرستان رفته اند با سیدموسی خادمی استاندار وسایرمسیولان این استان گفت وگو می کنند.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برنامه‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان لرستان، اظهارداشت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بر مبنای برنامه‌های خود که شامل بازدید از استان‌ها، دیداربا مسئولان شورای برنامه ریزی، استاندار و فعالان اقتصادی استان‌ها است، به استان لرستان سفر کرده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر به میزبانی اتاق بازرگانی استان و به دعوت نمایندگان مردم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، گفت: در این سفر طی جلساتی که با فعالان اقتصادی داریم مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفر به استان لرستان دو روزه است، خاطرنشان کرد: در این سفر از برخی از پروژه‌های این استان بازدید داریم و همچنین به موضوعات بودجه‌ای و نظارتی رسیدگی می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت