پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مهر 1396 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 24039

امام جمعه چرام:درس های عاشورابایددر جامعه بیان شود

پیام رسانی و افشای جنایات جریان کفر یعنی یزید ،به معنای تثبیت فرهنگ عاشورا بود که امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با دو شیوه خطبه خوانی و گفتگو و معرفی خویش به مردم این رسالت رابه نحو کامل و زیبا به انجام رساندند.

پایگاه خبری صدای جنوب

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار این استان در مراکز شهر های این استان برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام،سید نورالله افشار امام جمعه شهرستان چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به تداوم نهضت عاشورا بیان کرد:ماندگاری و بقاء نهضت اباعبدالله الحسین (ع)مرهون روشنگری‌های امام زین العابدین(ع) و زینب کبری( س) است.

وی افزود: پیام رسانی و افشای جنایات جریان کفر یعنی یزید ،به معنای تثبیت فرهنگ عاشورا بود که امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با دو شیوه خطبه خوانی و گفتگو و معرفی خویش به مردم این رسالت رابه نحو کامل و زیبا به انجام رساندند.

دکترافشار گفت: اگر موضع‌گیری‌های امام خمینی(ره) را در مقابل آمریکا بیان نکنیم و عاشورا را به جای هجمه به ارزشهای دشمن درس مذاکره بیان کنیم، همان خطری صورت می گیرد که نهضت پیامبر اسلام را بعد از ۵۰ سال در معرض تحریف قرار داد.

امام جمعه چرام تصریح کرد:امروز دشمن دین اسلام و تشیع،آمریکا و اسرائیل است و کسی که بخواهد این دشمنی را نفی کند یا بی‌تفاوت باشد، فرقی با شیعیان کوفی عصر امام حسین علیه السلام ندارد و ندانسته به جریان باطل کمک کرده است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت