پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1396 ساعت 22:07:: شناسه خبر: 24871

برای اولین بار در تاریخ هندبال خوزستان/

تیم بانوان بهمن بهبهان در لیگ برتر هندبال کشور شرکت می کند

قاسمی با گله‌مندی از رسانه‌ها، عنوان کرد: هندبال خوزستان روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذراند و حمایت هرچه بیشتر مسوولان و رسانه‌ها به ما کمک می‌کند تا زودتر به هدف‌مان در این رشته دست پیدا کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس هیات هندبال خوزستان از حضور تیم بانوان استان برای اولین‌بار در تاریخ هندبال خوزستان در لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،ناصر قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از رایزنی‌های بسیاری که با فدراسیون داشتم و مکاتباتی که در این زمینه صورت گرفت، در نهایت با توجه به انصراف یک تیم از حضور در فصل جدید لیگ برتر بانوان کشور، باشگاه بهمن بهبهان با مدیریت آقای بهمن رحیمی‌زاده که در لیگ دسته یک کشور است، جایگزین این تیم شد.
وی خاطرنشان‌کرد: این یک اتفاق تاریخی برای هندبال و ورزش خوزستان است، چرا که تاکنون تیمی در لیگ برتر بانوان کشور نداشته‌ایم و همچنین سابقه نداشته است که همزمان در لیگ‌های برتر آقایان و بانوان تیم داشته باشیم. ما این اتفاق و موفقیت را به فال نیک می‌گیریم.
رییس هیات هندبال خوزستان افزود: حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر بانوان برای این بخش ایجاد انگیزه خواهد کرد و می‌تواند نگاه مسوولان و حامیان را هم به این رشته معطوف کند. همچنین جا دارد از دکتر شریعتی استاندار خوزستان و آقای علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال و همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان که در این زمینه همکاری بسیاری با من داشتند، قدردانی کنم.
وی در ادامه بیان‌کرد: تاکنون تجربه لیگ برتری در بخش بانوان را نداشته‌ایم ولی تلاش می‌کنیم نتایج آبرومندانه‌ای حاصل شود و امیدوارم با کسب تجربه لازم بتوانیم جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

قاسمی با گله‌مندی از رسانه‌ها، عنوان کرد: ما انتظار داریم رسانه‌ها بیشتر از پیش از ما حمایت داشته باشند. هندبال خوزستان روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذراند و حمایت هرچه بیشتر مسوولان و رسانه‌ها به ما کمک می‌کند تا زودتر به هدف‌مان در این رشته دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت