پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1396 ساعت 04:08:: شناسه خبر: 25623

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان در ۲۲ نقطه استان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کشورهای استکباری حقوق ملت‌ها را رعایت نمی‌کنند که راه مقابله با آنها مقاومت و ایستادگی است.

پایگاه خبری صدای جنوب :

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: در هر سه رویداد این واقعه تاریخی دست پلید استکبار جهانی آشکار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مبارزه ملت ایران با آمریکا و استکبار جهانی منطقی، خردمندانه و مبتنی بر عقلانیت بوده و یک حرکت احساساتی نیست.

وی اضافه کرد: از زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تاکنون که ۶۵ سال می‌گذرد آمریکا جنایت‌های زیادی شامل تحریم‌ها، تهدیدها، راه‌اندازی جنگ هشت ساله، کودتای نوژه  و ….علیه ایران مرتکب  شده است.

این مسؤول با یادآوری این نکته که آمریکا دشمن شماره یک ایران است، افزود: این کشور جنایتکار با تمام توان به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

خاضع بیان کرد: دولت آمریکا مانند سال‌های پیش از انقلاب به دنبال ایجاد حکومتی دست نشانده در ایران است تا منافع خود را احیاء کند که این امر هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تمامی منافع کشور آمریکا در ایران و خاورمیانه از دست رفته و این دشمن کینه‌توز را نباید هرگز فراموش کنیم.

وی ادامه داد: اهداف و سیاست‌های ایران و آمریکا در منطقه برخلاف یکدیگر است. آمریکا به دنبال تقویت داعشبرای تضعیف محور مقاومت بوده در حالی که جمهوری اسلامی ایران درصدد نابودی داعش و ایجاد وحدت در منطقه و کشورهای اسلامی است.

این مسؤول به بر عهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و تحریم‌ها جدیدی را نیز علیه ایران به تصویب رساند و نشان داد که به هیچ معاهده بین‌المللی پایبند نیست.

خاضع اضافه کرد: بدعهدی آمریکا در برجام درس عبرتی برای ملت ایران شده اما متاسفانه عده‌ای محدودی در داخل کشور به دنبال توجیه جنایت‌ها و بزک کردن چهره خبیث آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کشورهای استکباری حقوق ملت‌ها را رعایت نمی‌کنند که راه مقابله با آنها مقاومت و ایستادگی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: در همین خصوص ۹ کمیته مراسم، تبلیغات و فضاسازی شهری، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، امنیتی و انتظامی، دانشجویی، دانش‌آموزی، تشکل‌های مردمی، طلاب و روحانیون و هیات‌های مذهبی و شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده است.

این مسؤول تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در ۲۲ نقطه استان برگزار می‌شود که این مراسم در مرکز استان راس ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان از میدان هفت تیر تا میدان امام حسین(ع) با شعار غیرت انقلابی برگزار می‌شود، همچنین زمان و مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان‌ها به زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

خاضع با اشاره به اینکه سخنران مرکز استان ملی است، گفت: همزمان با روز ۱۳ آبان زنگ استکبارستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان به سخنان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: این سخنان بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ضعف دولت آمریکا است، سخنان ترامپ موجب وحدت و انسجام بیشتر میان ملت ایران شده و مراسم ۱۳ آبان با مشارکت همه مردم باشکوه برگزار می‌شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت