پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1395 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 2623

جبارکیانی:

به جای پلمپ واحدهای تولیدی مشکلات انان ریشه یابی شود

حضور کارگران ماهر از مهمترین مسائل در رابطه با کار و در حیطه کاری است در صورت بکار گرفتن کارگران ماهر سبب بهبود وضعیت کاری می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار این استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،  جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.

بنا براین گزارش در ابتدای این جلسه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرانی که در دومین جلسه شورای فنی استان غائب بودند، اظهار کرد: ۱۲ نفر از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور ندارند که جلسه ضمانت اجرائی ندارد.

نوروزی در ادامه گفت: مصالح استفاده در پروژه‌های عمرانی از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و باید کنترل و نظارت‌های لازم برای جلوگیری از تولید و عدم استفاده از این مصالح در پروژه‌های عمرانی صورت بگیرد.

وی گفت: برخی از دستگاه‌های دولتی استان فاقد نظام فنی و اجرائی هستند که این دستگاه‌ها قطعاً در اجرا و نظارت بر پروژه‌های عمرانی با مشکل روبرو می‌شوند.

حسین سهمگین دبیر شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: ۵۱ درصد از کارخانه‌های شن و ماسه استان دارای استاندارد لازم هستند و ۴۹ درصد نیز این استانداردها را ندارند که به نظر می‌رسد کارخانه‌های فاقد استاندارد با فروش محصولات خود با قیمت پایین تر موجبات نگرانی سایر کارخانه‌ها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ۴۳ کارخانه شن و ماسه دارای پروانه استاندار هستند، گفت: پروانه ۲۲ مورد از کارخانه‌های شن و ماسه از مجموع ۸۴ واحد ابطال شدند.

این مسوول افزود: تولیدی دو واحد تولیدی آجر در شهرستان بویراحمد وجود دارد که هر دوی آنها فاقد استاندارد هستند و این موضوع مهم و نگران کننده‌ای است.

سهمگین بیان کرد: حوادث ناشی از کار و کارگری در استان کهگیلویه و بویراحمدبالاتر از میانگین جهانی است.

وی افزود: حضور کارگران ماهر از مهمترین مسائل در رابطه با کار و در حیطه کاری است در صورت بکار گرفتن کارگران ماهر سبب بهبود وضعیت کاری می‌شود.

جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این جلسه با بیان اینکه بدون برنامه نباید واحدهای تولیدی را پلمب کرد بلکه باید مشکلات این واحدها ریشه یابی شود، تصریح کرد: با بگیر و بندها مشکلات حل نمی‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت