پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1395 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 2642

عضو مجلس خبرگان سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در یاسوج است

آیت الله عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزش حوزه های علمیه سراسرکشورسخنران مراسم سالگردارتحال امام خمینی(ره)دریاسوج است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله عبدالکریم فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزش حوزه های علمیه سراسرکشورسخنران مراسم سالگردارتحال امام خمینی(ره)دریاسوج است.

به گزارش صدای جنوب ، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه ۱۳ خردادماه امسال در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج و به طور همزمان در سراسر نقاط استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز پیش از خطبه های نماز سیاسی، عبادی جمعه ۱۴ خردادماه ۹۴ در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و به طور همزمان در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
خاضع اظهار کرد: شهرداری یاسوج در پارک ساحلی این شهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب در بقاع متبرکه و مساجد استان اقدام به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شامگاه ۱۳ خردادماه امسال در تمامی مناطق استان می کنند.
وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه مطلوبتر برنامه ها و مراسم های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده شده است.
خاضع بدون اشاره به آمار، ابراز داشت: تعدادی اقلام فرهنگی از قبیل پوستر، بنر، سی.دی و کتاب با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تهیه شده که آماده توزیع بین افراد شرکت کننده در مراسم های ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: شرکت گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تلاش برای برگزاری مطلوب آن یک وظیفه و تکلیف دینی است.
حجت الاسلام حمید برازش افزود: عزت، امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور و پیشرفت های همه جانبه آن در ابعاد مختلف مدیون نظام، انقلاب، خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: از فرصت مناسب برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در زمینه تبیین هر چه بیشتر اندیشه ها و ابعاد شخصیتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه شود.
برازش اظهار کرد: ۳۱ روحانی مبلغ از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه کاروان دو هزار و ۵۰۰ نفری مردم این استان عازم مرقد امام خمینی (ره) می شوند.
وی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز به طرز باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت