پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1395 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 2652

تاجگردون:

حضور بخش خصوصی در اقتصاد ضامن بهبود شرایط رکودی/تسهیل فضای کسب و کار در عمل محقق شود

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نهم، با بیان اینکه معبر تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیل فضای کسب و کار است،گفت:دولت باید با فعال کردن بخش خصوصی رونق تولید و در نتیجه رشد اقتصادی را رقم بزند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلامرضا تاجگردون درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی باید از مهمترین دستورکارهای مجلس دهم باشد،گفت:تحقق اقتصادمقاومتی باید با جدیت از سوی منتخبین مجلس دهم پیگیری شود.

به گزارش صدای جنوب،منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس دهم،با تاکید براینکه بهبود شرایط اقتصادی کشور باید به جد ازسوی مجلس دهم پیگیری شود، افزود: نباید امید مردم در خصوص اوضاع اقتصادی کشور ناامید شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین ابزار برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهبود فضای کسب و کار است،تصریح کرد:تسهیل شرایط سرمایه گذاری در کشور راهکاری است که می تواند اقتصاد ما را از رکود فعلی خارج کرده و به رونق برساند.

ضرورت ایجاد امنیت در سرمایه گذاری ها

تاجگردون با اشاره به برخی زمینه ها مبنی بر ناامنی مالی در ایران،گفت:باید شرایط تسهیل سرمایه گذاری در کشور با ایجاد امنیتهای مالی فراهم شود.

منتخب مردم گچساران و باشت درمجلس دهم،با تاکید براینکه نباید از نقش محوری شرکت های دانش بنیان در تحقق اقتصادی مقاوم چشم پوشی کرد، تاکید کرد:در شرایط فعلی کشور باید زمینه رشد اقتصادی با توجه به علم و دانش متخصصان ایرانی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری که بانام اقتصادمقاومتی، اقدام وعمل، از سوی رهبر انقلاب مزین شده باید از پوسته شعار و حرف های بدون عمل خارج شویم،افزود: اقتصادی می تواند در برابر تکانه های داخلی و خارجی مقاومت کند که درون گرا بوده و با تکیه بر فن متخصصان داخلی بتواند زمینه رشد کشور را فراهم کند.

رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس نهم، یادآور شد: توجه به بخش خصوصی و فراهم کردن زمینه حضور این بخش در فعالیت های اقتصادی ،یکی از مهم ترین اقدامی است که دولت در شرایط کنونی باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت