پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 آبان 1396 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 26691

تشکیل جلسه اضطرای مدیریت بحران؛

کاروان کمک های مردمی کهگیلویه به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شود

در پی وقوع زمین لرزه شدید در غرب کشور به پاس همدردی با خانواده های قربانیان این حادثه تلخ فرماندار شهرستان کهگیلویه بادعوت ازمدیران شهرستان جلسه اضطراری تشکیل داد .

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

ساعتی قبل مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه به ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد وچگونگی کمک به زلزله زدگان غرب کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه، علی پوزش با تسلیت  این مصیبت عظیم به ملت شریف ایران به خصوص هموطنان کرمانشاهی گفت: زلزله امری طبیعی است که تا کنون کسی نتوانسته است مانع وقوع این حادثه طبیعی گردد و چه بسا با وقوع آن در طول دوران حوادث و واقعیات ناگواری اتفاق افتاده است.

پوزش افزود: در این برهه از زمان تنها می توان با تکمیل زیرساخت ها اثرات و زیان های حوادث طبیعی را کاهش داد.

وی عنوان کرد: در پی جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری تشکیل شد کاروان کمک های مردمی استان و شهرستان ها به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام می شود.

وی افزود: در شهرستان کهگیلویه پایگاه های جمع آوری ثابت و سیار کمک های مردمی با هماهنگی دستگاههای خدمات رسان و امدادی تشکیل و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری شده و به مناطق زلزله زده ارسال می شوند.

پوزش مهمترین نیازهای زلزله زدگان غرب کشور را تامین پتو، انواع کنسروها، آب و چادر ذکر کرد و گفت: شهروندان کمک های خود را به پایگاه های سیار و ثابت مستقر در شهرستان تحویل دهند.

فرماندار از مسئولان انتقال خون خواست که با توجه به شرایط ویژه و نیاز زلزله زدگان برای دریافت خون از اهدا کنندگان به صورت سه شیفت کارکنند.

در این جلسه تمامی دستگاههای دولتی آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت