پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1396 ساعت 06:08:: شناسه خبر: 26859

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان ادارات چرام به مناسبت هفته دیابت؛

جعفری:ورزش ساده ترین راه پیشگیری از دیابت است+تصاویر

با توجه به اینکه ورزش یکی از ساده ترین راه های پیشگیری از دیابت است، بنابراین هدف از برگزاری همایش پیاده روی اولویت قرار گرفتن ورزش و تحرک در زندگی است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از برگزاری همایش پیاده روی کارکنان اداره های دولتی شهرستان چرام به مناسبت هفته دیابت و با موضوع دیابت و زنان؛ حق ما داشتن آینده ای سالم  خبر داد.

به گزارش صدای جنوب ، علی جعفری فر با بیان اینکه ۱۹تا ۲۵ آبان ماه به عنوان هفته دیابت نامگذاری شده است، افزود: با توجه به اینکه ورزش یکی از ساده ترین راه های پیشگیری از دیابت است، بنابراین هدف از برگزاری این همایش اولویت قرار گرفتن ورزش و تحرک در زندگی است.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه همایش ها می تواند سبب افزایش آگاهی‌ مردم در خصوص بیماری‌ها و تقویت خود مراقبتی در آن‌ها شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه حدود ۵ میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا بوده و نیمی از این تعداد از بیماری خود بی اطلاع هستند، عنوان کرد: ممکن است افراد بسیاری در اطراف ما باشند که از قند خون بالای خود اطلاع نداشته باشند که این امر اهمیت اطلاع رسانی در مورد دیابت را بسیار پر رنگ می‌کند.

جعفری فر در پایان با اشاره به اینکه این همایش از شبکه بهداشت و درمان چرام  تا منبع آب شهری این شهرستان همراه با صرف صبحانه سالم برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در این همایش به قید قرعه به ۱۰ نفر از بانوان شرکت کننده جوایزی ارزنده اهدا شد.

درحاشیه این مراسم واکسیناسیون هپاتیت نیز برای پرسنل ادارات صورت گرفت./وب دا

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت