پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1396 ساعت 07:08:: شناسه خبر: 26978

در یادواره شهید آرام زاده عنوان شد؛

سرهنگ نیک پور:زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست دست ذلت مقابل آمریکا دراز کند

عده‌ای می‌گویند چرا نظام جمهوری اسلامی برای سوریه هزینه می‌کند باید در جواب انها گفت: اگر ما آنجا شهید می‌دهیم و هزینه می‌کنیم در واقع امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تأمین می‌کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

یادواره سروان پاسدار «حبیب الله آرام زاده» از تیپ ۴۸ سپاه فتح استان که در تیرماه سال ۹۰ در درگیری با گروه تروریستی پژاک در استان کردستان به شهادت رسید مردم ولایت مداردهدشت رادر گلزارشهدای دهدشت دور هم جمع نمود.

یادواره ای که  تحت عنوان  «افتخار کوچه، آبروی محله» بزرگداشت شهدای استان سبب شده تا مردم بیشتر با شهدای گرانقدر ما اشناشوند.

شب گذشته مردم گریستند به سروسینه زدند و عشق وعلاقه همیشگی خودرابه شهدا نشان دادند.

خانواده شهید سروان پاسدار آرام زاده از شخصیت ایشان گفتند،ازمردمی بودن و ولایی بودنش.

دیشب جای خالی پدر شهید نیز که درقید حیات نیستند احساس شد.

این یادواره به همت  ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) دهدشت برگزارشد.

 عزیزقلی نیک‌پور ازیادگاران ۸سال دفاع مقدس  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان اینکه ما بعد از شهدا چه کرده‌ایم، اظهار داشت: اگر به وصیت‌نامه شهدا نگاه کنیم هیچ کدام دنبال پول و سهمیه برای خانواده خود نبودند، تنها خواسته شهدا پایبندی به ولایت فقیه بود.

فرمانده اسبق گردان تکاوران تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهدا با پیروی از امام خمینی(ره) مقابل ۳۶ کشور دنیا ایستادند و برای این کشور عظمت به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهدای ما هرگز دست ذلت به طرف کسی دراز نکردند، گفت: آیا امروز وقتی که موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران مقر داعشی‌ها را نابود می‌کند سزای ما این است در مقابل ذلت دست دراز کنیم؟

نیک‌پور خواستار تبعیت از ولایت و رهبری شد و بیان کرد: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست دست ذلت مقابل آمریکای خبیث دراز کند.

وی شجاعت شهید آرام زاده را بی‌نظیر خواند و افزود: این شهید بزرگوار آن‌گونه که شایسته بود دین خود به ولایت را ادا کرد.

فرمانده اسبق جنگ تحمیلی ، آرامش و امنیت نظام جمهوری اسلامی را مدیون شهداء دانست و تصریح کرد: شهدا از جوانی خود گذشتند و هیچ اجباری برای رفتن به جبهه‌ها نداشتند، آن‌ها رفتند تا ما امروز مثل عراق و افغانستان نباشیم.

نیک‌پور خاطرنشان کرد: هر وقت از مسیر ولایت جدا شدیم باید برای همیشه شکست را بپذیریم.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا نظام جمهوری اسلامی برای سوریه هزینه می‌کند، گفت: اگر ما آنجا شهید می‌دهیم و هزینه می‌کنیم در واقع امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تأمین می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت