پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1396 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 27170

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار،مشکل دوساله گلخانه های فرودگاه یاسوج را در یک ساعت حل کرد

گوهرکانی اظهارداشت:دولت جمهوری اسلامی امروز بیش از هر چیز بر اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل تولید تأکید می‌کند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت:خوشبختانه با تدبیر استاندار عملگرای کهگیلویه و بویراحمد مشکل گلخانه‌های فرودگاه یاسوج برطرف شد و همچنان شاهد رونق تولید و اشتغال در این مجتمع‌ها هستیم.

به گزارش صدای جنوب،جعفر گوهرکانی افزود: مشکلی که دو سال با آن وقت خود را تلف کرده بودیم تنها در یک ساعت توسط استاندار برطرف شد چرا که استاندار پرونده‌ها را مطالعه کرده بود و برای این موضوع مهم وقت گذاشت.

وی با قدردانی از عملگرایی استاندار گفت: با این روحیه جهادی امیدواریم که مشکلات استان در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی یکی برطرف شود.

گوهرگانی افزود: وقتی مسؤول ارشد اجرایی در عمل فرمان‌بر رهبری و دولت است و دستور آن‌ها مبنی بر عمل به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار می‌دهد باید منتظر رفع مشکلات باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه هم ما و هم فرودگاه یاسوج یک مجموعه و در قالب دولت جمهوری اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی هم امروز بیش از هر چیز بر اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل تولید تأکید می‌کند.

وی این موضوع را خبری خوش برای تولید کنندگان دانست و گفت: مطمئن باشید که تیم اجرایی استان با همه توان به دنبال رفع موانع تولید هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت