پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1396 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 27425

تشریح دستاوردهای دیدار مشترک مسیولان استان با قائم مقام وزیر بهداشت/ سه وعده مهم برای پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دکتر ایلامی به راه‌اندازی و افتتاح بخش جامع غربالگری سرطان در مراکز استان در آینده ای نزدیک اشاره و ابراز کرد: در زمینه تامین رادیوگرافی ثابت دیجیتال، سونوگرافی، اندوسکوپی کولونوسکوپی و تجهیزات آزمایشگاه نیز قول مساعد همکاری داده شد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد به همراه استاندار استان و نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت دیدار و در زمینه رفع مشکلات حوزه سلامت استان رایزنی کردند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر اورنگ ایلامی در این زمینه گفت: در این دیدار وضعیت بلاتصدی بودن بیش از ۱۲۰۰ پست سازمانی دانشگاه مطرح و تاکید شد، که نزدیک به ۳هزار نیروی انسانی دانشگاه به صورت شرکتی قراردادی و خصوصاً مشمول طرح هستند.

وی ادامه داد: خواستار این شدیم به منظور تامین بخشی از کسری اعتبار ناشی از موارد ذکر شده نسبت به تبدیل وضعیت تعدادی از این نیروها از حالت غیر رسمی به پیمانی و صدور مجوزهای استخدامی جهت تکمیل چارت سازمانی همکاری لازم صورت گیرد.

دکتر ایلامی اظهار داشت: در این زمینه دستور لازم جهت اقدام مقتضی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت صادر و پیگیر نتیجه  آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست، تصویب چارت تشکیلاتی مرکز تحقیقات گیاهی دارویی دانشگاه بود، اضافه کرد: همچنین تسریع در موافقت با راه اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد مامایی و علوم تغذیه از دیگر درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود که نتیجه آن می‌توانند به توسعه بخش آموزش دانشگاه کمک شایانی نماید.

دکتر ایلامی به راه‌اندازی و افتتاح بخش جامع غربالگری سرطان در مراکز استان در آینده ای نزدیک اشاره و ابراز کرد: در زمینه تامین  رادیوگرافی ثابت دیجیتال، سونوگرافی، اندوسکوپی کولونوسکوپی و تجهیزات آزمایشگاه نیز قول مساعد همکاری داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی استاندار و نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا، اظهار امیدواری کرد این پیگیری‌ها بتواند به صورت حوزه سلامت استان کمک نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت