پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آذر 1396 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 27730

استاندار خوزستان خبرداد:

ایجاد۲۰هزار فرصت شغلی جدید در استان با توسعه مخازن نفتی

استاندار خوزستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده از سال آینده پنج میلیارد دلار برای توسعه مخازن نفت در حوزه مناطق نفت خیز جنوب سرمایه‌گذاری خواهد شد و عمده آن در خوزستان خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال شهرستان رامشیر که  در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: امسال به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و اشتغال به عنوان مهمترین مساله جامعه مد نظر همه ارکان نظام به ویژه دولت است

به گزارش صدای جنوب غلامرضاشریعتی افزود: در همین راستا دولت طرح اشتغال فراگیر در زمینه های مشاغل خانگی و کمک به رفع موانع تولید در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین توافقی با بانک ملی کشور برای استان خوزستان منعقد شده که در قالب آن تسهیلات کم بهره به صنایع متوسط و کوچک و صنایعی که بیش از شصت درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند و همچنین واحدهای تولیدی که سرمایه در گردش نداشته باشند و شرکت های دانش بنیان داده خواهد شد.

شریعتی عنوان کرد: در همین راستا از تک تک شهرستان ها بازدید می کنیم و در نشست های شورای اشتغال پروژه ها مطرح میشود و مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: از اهداف ما در بازدیدهای شهرستانی این است که تمام مسوولین منطقه ای در سطح شهرستان ها مستقیما وارد موضوع شوند و طرح های تخصصی حوزه خود برای اشتغال زایی را آماده نمایند و در صدور مجوزها کمک نمایند و رفع موانع تولید و اشتغال به بسیج همگانی تبدیل شود و سهم هر دستگاه در ایجاد اشتغال در شهرستان ها مشخص شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های اصلی ارزیابی مدیران شهرستانی و بخشداران و فرمانداران عملکرد آنها در توسعه اشتغال و افزایش تولید و جذب سرمایه گذاری است.

مقام عالی دولت در استان توضیح داد: به دلیل اهمیت مساله اشتغال و احساس دینی که نسبت به جوانان دارم یک نوبت برای این موضوع به کلیه شهرستان ها سفر می کنم و یک نوبت هم اعضای کارگروهی ویژه برای پایش اقدامات انجام شده به تک تک شهرستان ها سفر خواهند کرد.

استاندار خوزستان یادآور شد: شهرستان رامشیر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های کشاورزی، صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی، بخش خدمات و تجاری و همچنین بخش نفت است.

وی در پایان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده از سال آینده پنج میلیارد دلار برای توسعه مخازن نفت در حوزه مناطق نفت خیز جنوب سرمایه‌گذاری شود و عمده آن در خوزستان خواهد بود و بناست این موضوع در شورای اقتصاد کشور مطرح شود و پس از تصویب از محل اوراق قرضه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مخازن نفتی توسعه یابد که این کار منجر به ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در استان خواهد شد و اشتغال موثری ایجاد خواهد شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت