پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1396 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 27817

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

کم‌ کاری مدیران را شخصاً پیگیری می‌کنم

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: اگر به هر دلیلی مسئولی در خدمات به مردم کم‌کاری کند، موضوع را شخصا پیگیری می‌کنم.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: اگر به هر دلیلی مسئولی در خدمات به مردم کم‌کاری کند، کم‌کاری آنها را شخصاً پیگیری می‌کنم.

ظهر امروز غلام‌محمد زارعی در نشست با معتمدین و ریش سفیدان بویراحمد و دنا با محوریت بررسی آب روستاهای اطراف شهر یاسوج به ویژه مهریان اظهار کرد: شهرستان بویراحمد به سمت خشکسالی می‌رود، که این وضعیت بدون شک بر آبرسانی‌ به بخش‌های کشاورزی و منازل مردم این شهرستان تاثیر می‌گذارد و بر مردم فشارهای نیز آورده می‌شود.

زارعی با بیان اینکه میزان بارش بارندگی در بویراحمد و دنا ۵۰۰ میلی متر در سال کاهش یافته است، گفت: سیاست جهاد کشاورزی استان، جلوگیری از کشت برخی محصولات کشاورزی که آب زیادی مصرف می‌کنند، است، لذا مصرف کننده آب کشاورزی باید به اهمیت آب شرب نیز آگاه باشد.

▫وی بیان داشت: مصرف بهینه آب باید اولویت اصلی شهرستان باشد چرا که برای تأمین آب شرب هزینه و زحمات زیادی صرف می‌شود، که متاسفانه در شبکه فرسوده این آب‌ها از بین می‌رود.

زارعی افزود: باید در مصرف آب شرب مورد نیاز، دقت لازم و صرفه‌جویی شود.

وی بیان داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان برای تامین آب کشاورزی مادوان و مهریان اقدام کنند، همچنین ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات این سازمان برای ایجاد جداول آب کشاورزی این مناطق تخصیص داده شود.

این نماینده مجلس  بیان داشت: از بزرگان و ریش سفیدان می‌خواهم که با ارائه نظرات منطقی در آینده هم آب کشاورزی و هم آب شرب در شهرستان بویراحمد برای کشاورزان و مردم فراهم شود.

زارعی ادامه داد:منطقه مهریان قریب به ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد، و با توجه به فاصله زیاد ایستگاه‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، برنامه‌ریزی برای احداث ایستگاه‌های خدمات‌رسان در این منطقه انجام می‌شود.

نماینده بویراحمد و دنا در ادامه اظهار داشت: سیاست ما در آینده این است که مشکلات تامین آب به صورت یکپارچه حل شود و تصفیه خانه شهر یاسوج تا پایان سال به بهره برداری می رسد و برای مناطق مادوان، مهریان و بلهزار و … تامین آب از تنگه کبوتری برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: تلاشی که برای مشکلات مردم این شهرستان انجام داده‌ام مختص به منطقه و طایفه خاصی نیست، بلکه مشکلات همه مردم بویراحمد و دنا را مد نظر دارم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات روستاییان باید در رأس برنامه‌های مسئولین باشد، اظهار داشت: اگر به هر دلیلی مسئولی در خدمات‌رسانی به مردم کم‌کاری کند، سهل‌انگاری و کم‌کاری او را شخصا پیگیری می‌کنم.

زارعی افزود: ۳۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۷ برای احداث سد تنگ سرخ پیش‌بینی شده است، که اعتباراتی در سفر رئیس جمهور به استان نیز برای تصفیه خانه شهر یاسوج تصویب شد، و در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت